Gå til innhold

Trondheimsjenter med og uten baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Tenkte starte en egen tråd for oss, så får vi se om det er noen trondheimsjenter med skriveklør her. Diskuter alt hva man vil.

Noen her? (Bortsett fra meg.) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...skrivekløe skulle det være, men skriveklør funker vel det også?

Skrevet

Lol :D

Trondheimsjente til tjeneste.

Ikke no´ bebis utenfor ennå da, men er bare 8 uker igjen nå ;)

Studerer du Ellie?

Skrevet

Nope. Skulle begunne til høsten nå, men det viste seg å straffe seg økonomisk. Skulle jeg starte studier rakk jeg bare studere 5 mnd før fødselen, og fikk derfor ikke studentordningen. Og da fikk jeg bare jobbet 5 av de ti siste mnd, så jeg fikk ikke rett til lønn i permisjonstiden. Dermed ville alternativet bli engangsstønad, istedet for å utsette studiene et år, og dermed få lønn istedet. Valgte naturlig nok å jobbe litt til, og begynne studiene høsten 07.

Skrevet

Skjønner jeg godt da ja! Hva er det du skal studere da? Hva jobber du med?

Studerer sosant nå, men spørs om det ikke skjærer seg på eksamen i morgen :) Tankene er sååå andre steder nå.. Hehe ;) Uff..

Skrevet

Jeg har jobbet med design av klær og utstyr til hest og rytter (i et grossistfirma), for så å få det produsert og selge det til butikker. Den siste tiden har jeg jobbet i butikkleddet med å selge produktene til forbrukerne (ja kundene ja. Rare meg). Nå er jeg imidlertid både arbeidsledig og sykemeldt. Ikke at det har noe å si. Tok ikke ut sykemelding siden arbeidsforholdet mitt tok slutt uansett (skulle jo begynne studier, så jeg hadde ikke arbeid lenger enn til semesterstart). Dermed går jeg hjemme nå (ingen ansetter vel en som er 36 uker gravid...) og mottar dagpenger. Går snart ut i fødselspermisjon da. Ble litt rotete men men... Hva med deg?

Skrevet

hallo hallo :P trondeims-jente her også!

hihi

Skrevet

Flott flott. Hva med å starte med en presangtasjon?

Om meg:

Er 23 år, og forlovet med en herlig mann. Vi gifter oss den 16.juni, og venter en jente med termin 05.januar. Håper å gå ut tiden slik at det blir januarbaby, men følger jeg slekta mi så kommer hun i desember.

I tillegg hadde hadde jeg opprinnelig termin 17. januar, men hun "utvikler seg vist for fort", så terminen ble endret til femte januar. Jeg har sikkert en kortere syklus eller noe. Aner ikke hva det er. Underlige greier.

Jeg kommer fra Mo I Rana, men bor i Trondheim. Har kjøpt oss hus her som vi avslutter oppussing på nå

Skrevet

jeg er 21 år, og samboern min er 23. hadde termin 18 januar jeg, men ble flyttet til 23. er født og oppvokst i denne byen, og trives godt her. venter ei lita Nathalie eller Victoria:)) går 2. året på NKS, illustrasjon. jobber i tillegg på plantasjen. (er ikke så anonym av meg jeg;) hmm.. har bilder på våre album, under lille_lupp hvis det skulle være av interesse:) har en gullfisk og en kattepus. pusen heter Turbo og lever opp til navnet.. :P men mamma passer den for tida, så den er faktisk litt savnet ;(

Skrevet

He he. Den lever opp til navnet ja. Jeg har motsatt. Har en pus som heter Birger Egil (ja det er sant ja). Til daglig er han bare pus eller mest populært Buttiplutt, men Birger Egil er altså "døpenavnet". Han gjør ikke annet enn å sove og spise. Eller, det er ikke helt sant. Han er mye ute og herjer, men når han er inne er han stort sett rolig kosepus.

Jeg og Jan David (forloveden min) venter også jente. Hun skal hete Rebekka, og er VELDIG velkommen.

Skrevet

Fyller 22 den 22.januar, og venter Aela den 24. (som man sikkert skjønner av nicket) Så blir januar-pikebarn på alle 3 =) Ble først satt til 10.jan da.

Innflytter fra Oslo, gifter meg 7/7 neste sommer etter en 3 år lang forlovelse. Studerer som sagt, og jobber deltid i klesbutikk ved siden av. Prøver å være litt anonym jeg da, hehe, men funker litt dårlig i grunn. Du husker jeg kom hjem til surprise-babyshower på søndag, Lillelupp? De har nå lagt ut filmen på youtube. Av meg. Sminkeløs og søndagskledd. Og veeeldig sjokka! Hehehe =)

Du kan se den her: http://www.youtube.com/watch?v=GL6OObGtHsE

Skrevet

Åh. Du er slem altså! Hihi. :-) Sitter her og griner nå jeg. Aner ikke hvorfor. Syns bare det er så rørende at de lagde babyshower til deg. Vil også ha!

Gøy at du også skal gifte deg. Da blir det nok litt bryllupsprat her avogtil også skal du se.

Skrevet

hehe, så artig å se:) lucky lucy :P skal du gifte deg 07/07-07? kul dato;) skal visst ikke gifte meg jeg! gubben får aldri ut fingern. buhu..

Skrevet

Hehe :) Huffda.. Var ikke meningen å åpne sluser her da!

Men, kan tro jeg er kjemperørt selv!! Hadde absolutt ikke forventet det.

Tror ikke vi går for noe kjempestort bløtkakebryllup i sommer egentlig, har ikke økonomi til det :) Men, blir jo litt å planlegge for det da ;)

Skrevet

Joda. En vakker dag når han er klar for det så frir han plutselig skal du se. Har dere luftet tanken?

Hvis ikke kan du jo diskret slippe noen hint eller noe?

Eller du kan fri til han???? Vi lever jo i en moderne tid. :-)

Skrevet

Lillelupp: Fri til han da vettu ;) Så får du velge ringer også!

Skrevet

jeg har sagt det rett ut, og vist han brosjyrer og sagt at jeg skal fri. men da sier han nei har jeg fått beskjed om.. hehe.. så jeg får bare smøre meg med tålmodighet! ;o)

Skrevet

Det blir nok stor stas uansett hvordan man velger å gjøre det.

Vi har leid et forholdsvis stort lokale, og blir ca 80 til middag og rundt 100 til kaffen etterpå. Vi skal ikke gifte oss i kirken, så da krevde det litt mere av lokalet. Vi må jo ha et sted å ha vielsen, og jeg så ikke for meg å ha den midt mellom middagstallerknene akkurat. Til slutt fant vi et egnet sted med flere valgmuligheter. Er det fint vær blir det utendørs vielse, og er det ikke fint vær så har vi back-up plan innendørs ved en fontene med masse flytelys i og greier. Blir nok bra til slutt.

Skrevet

Har noen av dere foresten prøvd å finne pyjamas i str 50 i det siste?

Jeg er en av de som vil ha de tingene jeg trenger de første dagene på plass før fødselen. Men det å finne pyjamas i str 50 har vist seg å være umulig. Fant en stygg en guttesak uten fot, men det var det eneste. Jeg vil ha med fot, og helst en som er litt fin da.

Har dere lyktes med å finne det????

Skrevet

Lille lupp: Da ville jeg ventet en stund, og ikke nevt det i det hele tatt. Kanskje planlegger han å fri, men vil gjøre det på et tidspunkt hvor du ikke forventer det slik at han får overaske deg????? Hvem vet? :-)

Skrevet

Trondheimsjente her også.

24 år, har jente som blir 2 år 22 desember og venter en gutt 25 desember.

Skrevet

Er også fra trondheim!:)

blir 20 år 22 desember og har termin 21.januar:)

Skrevet

Hei og velkommen til Phunk og lin. Morsomt at dere hiver dere med.

Anonym: Var dær senest i går kveld. De har ikke. Fikk de til å sjekke på lageret også. Og jeg lette og spurte på Lindex ved siden av også. Og på Polarnopyret. Og på H&M i sentrum. Osv osv. Ingen har pyjamaser i str 50. ARGH!!!!

Skrevet

Jeg har kjøpt en nøytral nattdrakt på exit:) med føtter, kjempesøt,helt enkel:) i str 50... men er en liten stund siden da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...