GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jenta mi vil ikke ha melk lengere. Etter at vi begynte med brød vil hun nesten ikke ha melk. Hun drikker vel ca 300 ml i løpet av en hel dag. Noen gode tips? Hun spiser en posjon grøt til frokost, brød til lunsj, middagsmat + frukt og grøt til kvelds. Er ikke det litt lite med bare 300 ml melk til en på 7 mnd i løpet av en hel dag? Takker for svar:)
Nikolai sin mamma Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Det er melkepulver i grøten så slik som eg har forstått det skal man regne med væskemengden man bruker i grøten når man beregne dagsinntak av melk.
skimre Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 nå er jenta mi et par mnd eldte enn din, men jeg opplevde det samme som deg når Maia ble 7 mnd, hun har i det siste fått kun en flaske til morgen og en til kvelden, ellers drikker hun vann. prøvde å spørre på HS men de er jo ikke alltid like gode på å svare oss mme mødre:) men uansett, hvis du bruker "ferdig" grøt så er det mme pulver tilsatt i den, og siden hun sposer grøt to ganger om dagen, så får hun i seg det hun trenger:) bare pass på at hun drikker godt med vann, og at bleiene er "gode" og våte!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Har du da regnet med væsken som er i grøten? Det skal også regnes med som melke mengde:O) Men 300 ml er ikke så altfor lite altså. Ost kan du også regne med,hvis dere har det på skiven.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 ok, da trenger jeg ikke å bekymre meg så mye da, tusen takk jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå