*3barns mamma* Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 hehe,er enda en stund til da.. ikke før juli 08 men,det er så deilig å endelig ha et tidspunkt. vi har vert sammen i 6år så føler det er på tide:) vi ble enig om å få nr 2først så ha en liten periode så jeg kan få kroppen min normal igjen på så blir det kirka:) har prøvd å få søsken til sander et halvt år nå så nå håper jeg at den sitter snart:) vi har bestemt oss for å ikke fortelle familie og venner før det nermer seg. så da må jeg jo bare hyle det ut her i stede:) gleder meg sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 så gøy da, gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Gratulerer så mye! Da er det bare å begynne å planlegge:) Det var en kjempegøy dag, den dagen vi giftet oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Grattis - blir spennende tider for dere fremover :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 gratulerer så mye:) lykke til med "prøving" på nr.2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 1. desember 2006 #7 Del Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye, det kaller jeg langtidsplanlegging:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3barns mamma* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. desember 2006 hehe,så sant så sant men er jo ikke mer enn 1,5år og det går fort:) liker å ha planene i orden:) ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå