Gå til innhold

Når kan man graviteste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen tester kan vise utslag noen dager før IKM, men det beste er å vente til IKM (eller aller helst morgenurin dagen etter) - men tålmodighet er jo ikke akkurat det vi har mest av i denne fasen... Hvor lenge til IKM?

Det er avhengig av hcg nivoet i urinen, noen tester posetivt 3 dager for eggeløsning , men noen må vente minst 1 uke etter uteblir menstrasjon, for min del , da jeg var gravid testet jeg posetivt 3 dager etter uteblir menstrasjom , samtidig hadde jeg en vennine som fikk posetivtgr 19 dager etter uteblir menstrasjon. lykke til

Vet du at du traff på EL? Spennende dette! Selv er jeg i gang igjen mesd prøving etter at jeg mista for 18 dager siden. Har ikke kontroll på EL eller IKM eller noe, men kjører på jevnt og trutt. Håper spiren sitter snart igjen!

Annonse

Vet ikke helt sikkert. Slutta med p-piller og har hatt en eggløsning og mens, nå igjen liknende symptomer på el som sist. Er ikke helt inne i gamet, har brukt p-piller i ti år og synes egentlig det er ganske uvant å ha "skikkelig" mens og eggløsning. Siden det er første pp er det jo ikke noe stress ennå, men jeg merker jo at det kribler veldig. Jeg har gått og ventet så lenge på å få sette i gang med prøvingen, samboer har vært mye mer tilbakeholden, så når han endelig har lyst er jeg jo veldig utålmodig. Takk for gode svar!

Prøver å beholde roen selv, men det er jammen ikke lett. Lykke til med den videre prøvingen - hadde vært stas om det ble klaff denne gangen da, selv om det er en god innstilling å se for seg at det vil ta litt tid. Som oftest gjør det jo det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...