Gå til innhold

store smerter i korsryggen!

Anbefalte innlegg

Hei!!

begynne å bli litt fortvilet her, er 6+3 langt på vei, og eg har knal vondt i korsryggen, klare så vidt å reise meg opp fra sofaen. må liksom krype ner på golvet først t å så reise meg.....har ei jente fra før, men hadde d aldri sånn når eg va gravid me henna.

kan d være bekkenløsning?

tusen millioner takk for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7281313-store-smerter-i-korsryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei der! Pussig, jeg skrev et innlegg tidligere i dag: Ryggsmerter. Har det på samme måten, er også på vei med nr. 2 men hadde det ikke sånn med førstemann. Akkurat som det starter i korsryggen og sprer seg litt ut i rompeballene. Jeg er bare ca èn uke lenger enn deg.

Jammen ikke godt å si, men det sies at ligamentsmertene blir mer intense for hvert svangerskap, men de kommer vel ikke før rundt 14. uke når livmoren vokser litt opp og vekk fra bekkenet og ligamentene som er festet mellom disse må strekke seg....

Akkurat det samme hadde jeg også, og jeg hutla meg avgårde til kiropraktoren, og han kunne fortelle meg følgende.

Bortsett fra at det var svæææært tidlig (uke7), så ville envær doktor kalt det bekkenløsning. Som kiropraktor derimot ville han bare kalle det ustabilt bekken. Det var dog en stor sannsynlighet for at det skyltes graviditeten, og jeg måtte bare knipe som en tulling. Hver gang jeg skulle bøye meg, løfte noe, vri meg, snu meg i senga, praktisk talt hele tiden måtte jeg knipe sammen bekkenmusklaturen (stoppe tissestrålen muskelen;o))))

Så med litt flaks og mye kniping, så blir det forhåpentligvis ikke komplett bekkenløsning. Huff, det har jeg verken tid eller ork til:o(((

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...