glafruen Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 her har det nok skjedd litt feil med terminlistene. Feil liste er nemlig overført til den nyeste.. Har nemlig slettet meg med engang jeg fikk vite at jeg mistet lilleskatten, og det er 3 uker siden..Men så oppdaget jeg at jeg var med i den nyeste terminlisten likevell.. :-(((( (har slettet meg igjen fra terminlista ) Og her kommer reklamen min for babyverden igjen... ***Der er det så mye lettere å ha oversikt , og til enhver tid oppdatert terminliste. Det her liste-tullet har gjort at jeg flyttet til Babyverden (lenge før jeg mistet altså..), ble så lei av at det til stadighet var rot.. Pluss at jeg følte at jeg aldri ble kjent med noen her inne... Men lykke til dere andre aprilmammaer med graviditeten ,nyyyt denne tia,for den er så herlig altså (selv om det er mye vondter og plager også) Klem fra Glafruen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7281253-feil-terminliste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre håpefulle Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Ja det e alltid noken so ikkje klare og kopiere den oppdaterte listen, så det e nok fleire som må inn og forandre no, men no står det forklart, so håpe ikkje fleire vil kopiere listen som ligger øverst, for da vil forandringene forsvinne.. Va umulig for mej og sjå tilbake og ordne opp i forandringa underveis når der er enkelte som gjør feil, å ej såg ikke at du stod der.. For håpe folk klarer det no når dei får det inn med teskje... ;o) Håper alt går bra med dej... =o) Å du må komme innom og fortelle viss det skulle bli en ny spire i magen din.. =o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7281253-feil-terminliste/#findComment-7281353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå