~ms_freia~ Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Vel, fikk termin 3 daga seinere enn mensterminen...ongen va fin...ryggraden va fin (flenk æ som brukte folat) der va arma og bein og alt va som det sku va:) men...han eller ho e så uroli at vi fikk ikkje sett om det va gutt eller jente....hehe...men men...ska jo på 3d i januar så får jo vite dt da:) men va bare heilt utruli å se...at inni magen min finnes det no sånt:)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 gratulerer med en frisk baby helt fantastisk er det
~ms_freia~ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 å så spennandes:) kjempekos:) klar ikkje å la va å smil heile tia:)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 sånn var det for oss også hele den dagen gikk vi en slags lykkerus beste følelsen jeg har hatt
tuppen og lillemor Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 gratulere så mye.. det er en lykkedag.
snartmammapåny Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Så bra at ul var vellykket:) Holder fortsatt en knapp på en jente;) så blir spennde å se om d er rett etter 3d ulen;)
**My little Miss drama and I** Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Grattis ,var i går det var helt fantastisk:-) jenta visste seg frem ja;-).. håper du får se kjønn da, det er jo så kos.. er ennå i lykkerus jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå