Gå til innhold

veeeldig veldig kvalm idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

var veldig kvalm i morres...

dvs etter jeg hadde spist frokost og komt meg til skolen...

så begynte kvalmen å siiige på...

var kvalm med mellomrom helt til klokka 2....

meen..kansje bare innbillninger=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei babygullz!! Jeg også var kvalm idag etter frokost!!...hehe...men tenkte det kanskje var fordi jeg stressa og heiv i meg maten! Men så mot lunsj når jeg begynte å bli sulten, så kom kvalmen igjen. Og det samme nå før middag. Så rart å kjenne på, for jeg er sjelden kvalm...må ikke kaste opp, men kjenner det godt..hmmm...er dette et godt tegn mon tro? Ikm på tirsdag, så for tidlig å teste enda...la oss håpe dette ikke er innbildninger da!! Krysser alt!!;)

Skrevet

så gøy at vi er flere da=D juhuu

ja jeg kjennte kvalmen rett etter frokosten..og så ble d en god del værre når jeg begynte å bli sultn igjen mot lunsj...

men etter lunsjen nå har d liksom gått over...

sikkert for jeg spiser så jevnt når jeg er hjemme=) rekker aldri å bli sjikkelig sulten her...finnes jo alltid noe godt i skapet=)

heheh

vi får sattse på at vi har ekte symptomer ja=D

når har du IKM????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxKrysser For Degxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

står jo ikm tirsdag jo=)

er jo helt sløv i hodet jeg=)

har ikm tirsdag jeg åsså=)=)

Skrevet

når skal du teste????=)

Skrevet

Ikm samme dag!! Wuhu!!:) Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg klarer å vente...tipper jeg sprekker søndag jeg...el lørdag...hehe...sikkert ikke noe vits i å teste så tidlig da, men....så nysgjerrig!! Hva med deg, bestemt deg for en testedag? hvor lenge har du prøvd? jeg er i 4 pp =) Har du noen fra før? Klem:o)

Skrevet

wuhuuu =D ja dette er spennenes!!!!

jeg har heldigvis ingen tester liggenes, og så er jeg ganske blakk for tida..så jeg kan nok vente ganske lenge...:P er ikke lønn før om 2 uker vett..=)

men hadde d ikke vært for d så hadde jeg nok sprukket for lenge sidn..=)

så jeg får bare se om jeg får flere og sterkere symptomer utover mot ikm nå..så får jeg bruke d som "test" =D

har ingen barn fra før av...:7 har du??

vi er i 8 pp, slutta m pillen i desember i fjor, men begynte å prøve i april i år....

har vært kjærester i 1,5 år..samboere omtrent like lenge=) enn dere da??=)

klemmzi=)

Skrevet

Oi...tror jeg har 3 tester liggende...hehe, så jeg kommer nok ikke til å vente så altfor lenge...men det er jo absolutt ikke vits i før lørdag/søndag, så får se da:) Jeg har ingen barn fra før nei, så dette blir (forhåpentligvis) første. Jeg slutta med pillen i slutten av august i år, og har vel prøvd siden. Vært samboer i 8 år jeg...hehe...så dette begynner å bli på tide mener mange...:/ 8 pp begynner jo å bli en stund, er du inne på bim hver periode? Jeg har nettopp hatt en pause...hehe..hang meg så utrolig opp i det...hehe.. Håper jammen det klaffer for både meg og deg denne gangen!!! :o)

Skrevet

ja du får holde dg t søndag i allefall=) da er du flink=)

jeg var borte fra bim en periode jg åsså...men d var fordi vi ikke hadde internett:P heheh

er sinnsykt opphengt i d her jg åsså...er blitt en del sofasitting med lap topen og godteposen i fanget... =)

men takk gud (eller den som har laga denne siden) for denne siden...er så utrolig godt å få snakket med andre som er i samme telt...=)

hvis d har klaffa for oss begge denne mnd så spanderer jeg villa champagnebrus!§ ;)

Skrevet

Heia :o) Hvordan går d med kvalmen...? Jeg kjente det godt i morrest når jeg sto opp...men det ga seg fort når jeg fikk et knekkebrød innabords!! Dette kan vel ikke være bare psyken, kan det vel?? hehe... Men i hele går hadde jeg det likedan, føler jeg må spise tvert jeg kjenner sultfølelse...kommer jo til å ende opp som et matvrak om dette fortsetter... Ja jeg sitter for tiden med pc`n i fanget hver ettermiddag...hrgd, blir bare latere og latere...men jeg trøster meg med at jeg kommer sikkert til å roe meg litt når denne ventetiden er over!! Så vi får satse på positivt resultat!!=) Ser virkelig frem til den champagnebrusen...:D

Skrevet

heja :o)

idag har jg faktisk ikke vært kvalm =( har heller ikke kjent noe i puppene...d er dårlig ass.

men har sånn rar sultfølelse...blanding av den følelsen man får når man har stått opp tidlig om morgenen å tatt fly, eller dagen derpå...da kjenner man liksom ikke helt om man er mett eller sulten åsså svir d litt..?? vanskeli å forklare...men anyway..så føler jg mg ikke noe gravid idag...tror jg?? jeg vet liksom ikke helt, kjenner vel kansje etter litt for mye...??

tappen har også åpnet seg...men den er fortsatt høyt oppe og blanding av hard inni med myk utenpå..så jg vet ikke ....

:-s

men bra du fortsatt er kvalm da=)=) altså...som gravidsymptom=) hheheh

man blir lat av å ha data..åsså er d ikke no koseli å være ute på denne tiden av året heller når d er regn og is å slaps...

gleder mg til snøen kommer så d blir scooterturer og snowboardkjøring=D

men vi satser på champagneburs ja;) er ikke mange dagene igjen til tirsdag nå....

*tommel opp* =D

Skrevet

psyken har jo mye å si da... men ikke så mye på kvalmen tror jg...'

'

er jo et kjempebra tegn at du er så kvalm om morgenen=)

jeg krysser fingrene gange 100 for dg

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

:-*

Skrevet

Hei du:) Ja dette været er noe dritt!! Er så lei av at det er mørkt å trist ute nå...vil ha masse snø og skikkelig vinter nå! Jeg er skikkelig sofasliter for tida, kommer meg hverken på trening eller noe annet...hehe..og så har jeg masse matlyst!! Spiser alt jeg kommer over. Kjæresten min er på overtid nå, og han skulle kjøpe med seg en pizza på tur hjem..huff, ikke bra dette.. Det eneste jeg kjenner nå, er noen svaake stikninger av og til på venstre side, ellers er det temmelig lite. Og det er 5 dager til ikm!! tålmodighet!!:> Har så lyst til å teste nå, men vet jo det ikke er noe vits, bare bortkasta tester! Men i morgen skal jeg til oslo, så da går hele dagen til shopping og kos i byen, så den dagen går iallefall fort! Hvor kommer du fra? Jeg bor i trondheim:o)

Skrevet

Jeg har vært kvalm ETTER at jeg har spist jeg, det er vel litt rart? Kan det likevel være et symptom? Håper da det! Vil ikke bare være kvalm liksom..

Skrevet

jeg bor i nord norge jg, finnsnes, 2 timer fra tromsø....og her er d mørketid nå...d er dritkjipt...=(

tror ikke du skal ha noe dårlig samvittighet for sofaslitinga og pizzaspising=)pizza hørtes forrestn utrolig digg ut nå:D

vi må få lov til å kose oss å legge på litt ekstra fett på kroppen nå som kulda setter inn snart=)

åsså høres du jo ganske gravid ut åsså=) bare passe på å putte noen grønnsaker i munnen innimellom=)

jg kjenner åsså noen småstikninger og "romstrering" nede der..men sikkert bare tante som roter litt...=/

mista helt håpet når tappen virka åpen........shit da

jeg syns du er flink som klarer vente med testen=)

håper bare du får en positiv en på tirsdag =) eller når du skulle teste...

heldigen du som ska t oslo imårra da=D leeenge siden jeg har vært der...skulle nesten fått mg en tur før jula jg åsså....

kansje kjøpe julegaver der.... huff, har ikke begynt på dem enda...prøver å finne noen jg kan bestille på nettet...så jg slipper å stresse i siste liten...(heheh...her er vi late...går aldri ut, shopper tilogmed på nett:P heheh)

har du begynt md julegavan du??

Skrevet

lotta80:

ja d tror jg virkelig at du skal ta som et kjempesymptom=D

lenge til ikm??

Skrevet

Har begynt med julegavene ja, men på laaangt nær ferdig. Jeg er blakk, pluss at jeg har ikke hatt overskudd de siste dagene, som sagt, her på sofan har jeg vært...hehe...:) Kommer forresten ifra helgeland, men bor i trondheim. Kan ikke dette med å kjenne med "tappen" så vet ikke hvordan min er. Jeg klarer nok ikke å vente helt til tirsdag nei, tipper jeg står på badet grytidlig lørdag morgen med en negativ test i hånda...rett og slett fordi jeg er altfor tidlig ute!! Skal ikke du teste i d hele tatt? Vente i to uker??!! DET klarer ikke jeg nei! Jeg har et tips til deg, ang julegaver, jeg bestilte endel fra nettet igår, på monogramservice.no, kjempefine julegavetips m broderte navn på:-) Ååå, nå stikker d litt på høyre side, forstår ikke dette jeg, kan det stikke på begge sider da?? =)

Skrevet

litt usikker pga uregelmessig syklus. Men fredag-tirsdag en gang, tror jeg tester på lørdag ;) er bare bittelitt kvalm da, kan godt være innbilning det...

Skrevet

allright;)

vi andre på denne tråden har ikm tirsdag=)

jeg føler mg ikke gravid idag...føler mg slik jg alltid har gjort rett før ikm de andre pp åsså.... men d er jo fortsatt håp da frem til ikm=)=)=)

du får si fra når du har testa da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...