2blånisser Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Kan dere rangere disse navnene etter deres smak? De står i tilfeldig rekkefølge, ikke rangert etter min smak.. Henry Nikolai Johan Sebastian Vebjørn Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Nikolai - veldig fint Henry - men liker bedre Henrik Sebastian - søtt, men litt femi. Johan - greit nok, liker bedre Johannes Vebjørn - Ikke fint i det hele tatt Leo - grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheery Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Johan: et av mine favorittnavn! Råfint er det! De andre liker jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Nikolai Johan Vebjørn er kjempefine navn! Henry Sebastian Leo er enten for sossete, femi eller rett og slett ikke fine etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Nikolai Leo Henry - veldi tøft, ikke mange som heter det Sebastian Johan Vebjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #6 Del Skrevet 29. november 2006 Sebastian - høres ut som en koselig fyr Vebjørn - veldig pent, og ikke så mange som heter det nå lenger Leo - hører mange si de vil kalle gutten sin det, men det er fortsatt et fint navn Henry - stilig! Nikolai - litt lei, likte det før Johan - liker ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 29. november 2006 #7 Del Skrevet 29. november 2006 johan sebastian nikolai leo henry vebjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 1) Vebjørn 2) Johan 3) Henry 4) Nikolai 5) Sebastian 6) Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #9 Del Skrevet 29. november 2006 Henry forbinner meg litt om en gammel mann... Nikolai er veldig pent Johan liker jeg veldig godt om man får trykket på riktig sted Sebastian liker jeg ikke så godt Vebjørn liker jeg heller ikke pga Vebjørn Rodal Leo er kjempesøtt Så jeg liker Leo, Johan og Nikolai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 29. november 2006 #10 Del Skrevet 29. november 2006 Liker nikolai og sebastian.. tantungen min hete sebastian å han er verdens skjønneste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwp Skrevet 29. november 2006 #11 Del Skrevet 29. november 2006 De jeg liker best kommer først: Vebjørn Henry Johan Nikolai Leo Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #12 Del Skrevet 29. november 2006 Fine: Henrik Leo Nikolay Johan Sebastian oppbrukt og litt feminint...Vebjørn...høres litt 'svakt' ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #13 Del Skrevet 29. november 2006 Ops, trodde det var Henrik, ikke Henry. Henry kommer da på 4. plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #14 Del Skrevet 29. november 2006 Johan! Eneste jeg likte.Til nød, Leo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. november 2006 #15 Del Skrevet 30. november 2006 Nikolai Vebjørn Johan Henry Sebastian Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå