Gå til innhold

bakoverbøyd livmor? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har bakoverbøyd livmor, så det jeg lurer på nå er om dette er arvelig? og om man har det, kan man da ha stor mage forde? (i svangerskapet altså) Er det andre ting som er "typisk" for bakoverbøyd livmor?

Har prøvd å søkt på internett, men får liksom ikke noe skikkelig svar!

Håper noen her kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du finner mange svar rett og slett fordi det ikke er store forskjellene..

Hilsen bakovervendt...

Skrevet

Mamma har det, jeg har det....... venninna mi har det. Tror det er rimelig vanlig. Den vipper fremover under svangerskapet.

Hva mener du med stor mage?? Min gravidmage (er i uke 39) er stor og rund den. Ingen forskjell i forhold til andre mager. Og før graviditeten var den flat (håper jeg klarer å få flat mage igjen.....)

Ingenting å bekymre seg for. Eneste jeg hadde hørt var at det KUNNE ta lenger tid å bli gravid, men det stemte ikke hos meg! Heller ikke hos venninna mi! :-)

Skrevet

vet ikke helt hva jeg mente, men tenkte at siden den var bakoverbøyd så var magen liksom mer bak.. ikke struttende om du skjønner!?

til mamma så sa de at hun ikke kunne gå lenger enn til 8 mnd pga av bakoverbøyd livmor... !!

Takker for svar! jeg skal også snakke med jordmor om det på neste kontroll...

Skrevet

mener jeg fikk svar på dette hos en ul spesialist og at han sa noe som at det ikke har noen betyding når du er gravid, at den "retter" seg slik at det ikke er noen forskjell på bakoverbøyd livmor eller ikke under graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...