Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen ikke ofte vi er innpå samtidig :o) Så spennende å ha skrevet under kontrakten på nytt hus da, har dere satt bort alt arbeidet eller skal dere gjøre noe selv? Jeg drømmer også om nytt hus, spesielt siden vi nå får et soverom for lite. Men, så har vi det så bra i det huset vi bor i og da sjø, så får vel være fornøyd og heller finne en løsning på romspørsmålet. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, da var du visst ikke her lenger...

Får vel se og lage litt middag jeg også, og støvsuge litt. For det trengs nemlig. Vurderer sterkt å skaffe meg vaskehjelp, slitsomt med 100% jobb, videreutdanning/skole, barn og mann som helst skal få litt oppmerksomhet og et hus som skal holdes i orden. Ja, og så er jeg visst gravid også ja :-) Så det blir sikkert ikke mindre slitsomt for å si det sånn. Synes jeg bare får gjort litt av alt jeg. Men, det er vel litt sånn for alle.

Vi snakkes.

Skrevet

Hehe, jeg er her i rykk og napp ettersom hva arbeidsdagen tillater. :-) Det har heldigvis blitt noe roligere de siste dagene, med en mulighet til å skrive litt mer.. Det er neppe god moral, men til gjengjeld er jeg den som nesten aldri går rundt og skravler på kontorene til folk, og ikke røyker jeg heller. Pausene mine tar jeg foran BIM. Føler jeg for snakket nok med folk i løpet av møter (som alltid sporer av) og i lunsjen.

Da er vel du igang med maten. Tror det blir Peppes eller noe på oss i dag siden samboer bare såvidt skal hjemmom før han skal ut. Sitter litt "overtid" på jobben og venter på at han skal komme. Skal benytte anledningen til å gjøre litt opprydning etc. Hvis jeg orker. Har alt vært her i over 8 timer, så hodet begynner å koke litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...