Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 PUH... Endelig hjemme fra jobb. Ble overrasket av et møte idet jeg hadde satt kurs ut døra og hjemover. Visste om det, men hadde ikke kontroll på hvilken dag det er i dag... Stønn... Men d gikk da d også, d måtte d jo. Så nå blir det vel sofaen resten av dagen. Husker ikke sist jeg var på trening :/ Orker ingenting. VIIIL bli bedre snart.Må greie å lage jul med ungene... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7280860-lofotjenta-og-andre-kjente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Heisann Moniccen!! Det er ikke lett å ha kontroll over ting når en går konstant kvalm og sliten....kurs når en er innstilt på å dra hjem??.....huff å huff, stakkars deg.... Nå er du vel sloknet for lenge siden... ) Jeg har nettop klart å kravle meg hjem fra jobb...er sååå sinnsyk trøtt og kvalm.....ææææsjjj... Seabandene funker ikke... Lurer også fælt på hvordan jeg skal klare å ordne til jul, og bake/lage julepynt med ungene m.m...men vi klarer det nok.... Du nærmer deg fort de 12 magiske ukene nå, så jeg tror du er på bedringens vei snart Moniccen!! Vi skal bli bra!!! I morgen har jeg fri, så da skal jeg prøve å ta meg sammen og få hengt opp julegardiner på kjøkkenet...... gruer meg...... Snakkes og god natta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7280860-lofotjenta-og-andre-kjente/#findComment-7288551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 God morgen Mine seaband funket ikke i går heller. Ser veldig sammenheng mellom graden av hvor sliten jeg er, og hvor kvalm jeg blir. Og da funker ikke disse heller tydeligvis :/ Jaja, er bedre nå, etter ei god natts søvn. Har fått fleksitid på jobb i dag, så jeg skal ta det heeelt rolig, også dra ned når jeg er klar. Deilig følelse. Jul ja... Grøss og gru. Håper inderlig mannen blir ferdig med oppussing så tidlig at han rekker hjelpe meg litt til jul ja. Ellers tror jeg ikke det blir jul her i huset i år. Gruer meg til å være alene m ungene i jula, det er liksom en tid som er til for å deles, føler jeg. De 12 magiske ukene ja... Et lite problem der, for jeg tror faktisk jeg var urven helt uti uke 13-14 med de andre... Puh... Jeg skal også henge opp julegardiner i dag/ettermiddag:) Og stjernene i vinduet skal opp i morgen Deilig med fridag da! Har fri i morgen jeg, også er det jo helg! Hurra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7280860-lofotjenta-og-andre-kjente/#findComment-7290061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Hei igjen... Det må være skikkelig godt med litt fleksitid på jobben....Ja jeg merker også sammenhengen mellom graden av hvor sliten jeg er og kvalmen... Men så er det jo så vanskelig, en kan jo ikke slutte å jobbe i et hus fullt av unger og krims krams+ vanlig jobb.... Pusser dere opp? Vi skal ta loftet etter hvert... Skal mannen din reise før jul? Trodde han ble hjemme til jul. Er det ikke en mnd hjemme? Synes han nettop var kommet hjem, men han har vel vært hjemme et par uker nå.. Huff det hørtes trist ut..Jul er jo en sånn familieting ja.. Vi skal ikke være kvalme lenger enn høyst mulig!! Maks uke 12!! Det er bestemt!! ) Etter å ha prekivert ungene på skole/barnehage i morges dro jeg rett hjem og i seng....følte meg skikkelig elendig....Stod opp litt over 13...åsså jeg som skulle henge opp gardiner....he he he skjønte jeg var litt vel optimistisk.... Har måttet krype til korset og fortalt til mamma at jeg var gravid i dag.....og om hun kunne hjelpe meg litt med vask og stell før jul..... Og du skulle hørt reaksjonen....kjempeglad ble hun da hun hørte jeg skulle ha en baby, og hun sa at det var den beste julegaven hun kunne fått...jeg hørte hun mente hvert et ord...Og hun skulle selvfølgelig hjelpe meg til jul....Jiippii da blir det kanskje jul her også.. Det var kjempekoselig å få en slik tilbakemelding.... he he he...lyste liksom opp hverdagen... Nei får ta meg i nakken å prøve å stryke gardiner...pjuuuk Håper du har hatt en overkommelig dag på jobb... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7280860-lofotjenta-og-andre-kjente/#findComment-7294721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå