Gå til innhold

Mye fravær i 1. tri?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har dere vært mye borte fra jobb i 1. trimester? Er egentlig ganske kvalm og sliten om dagen, og har vært hjemme seks dager i første tri, jeg. Er det uvanlig mye tro? Er ikke akkurat så dårlig at jeg må sykemeldes, men det er ikke noe særlig å være på jobb når man er sliten og kvalm hele tiden..Hmm.. litt dårlig samvittighet, men må jo ta hensyn til meg selv nå også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har vært vekke fra jobb i 3 uker nå med sykemelding.. Har ikke følt meg bra.. Men jeg begynner igjen på mandag, så får vi se!!

 

Jeg synest det er viktig å ta hensyn til seg selv, det er bare du som vet hvordan du har det!!

 

Lykke til!! Det går seg nok til etter hvert=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært sykemeldt i 6 uker, og skal være ut desember.

savner litt å jobbe, blir kjedelig i lengden å være hjemme,

men en livredd for å miste igjen, dessuten er jeg i skikkelig dårlig form, men idag er den veldig bra, hittill hvertfall! oh, happy day :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke ha dårlig samvittighet. Tenk på deg selv og barnet......de ukene du blir borte kan du pleie deg selv og barnet. Virkelig slå ut håret....gå på cafe, se de siste dvd som du har kjøpt og ikke har fått sett enda....plei deg selv...rett og slett. Det har jeg gjort...og jeg har vært sykemeldt nå i 3 uker...og har 3 uker til av sykemeldingen. Jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet...:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er så utrolig forskjellig fra person til person hvordan man har det og hvordan kroppen jobber med å justere seg til alt det nye og derfor blir det blir like mange riktige svar som det er gravide damer :-)

 

Jeg har vært heldig og har bare vært hjemme 2 dager, er nå 11+ 4 og er mye mindre kvalm, er mest kvalm om kvelden nå og det er jo ganske forenelig med jobb ;-)

 

Jeg tror at hver og en opplever sitt svangerskap med alt det gode, det rare og det litt mer ubehagelige på sin måte og at man må ta sine egne valg ut fra seg selv.

 

Kan du jobbe så er det flott, kan du ikke så sørg for at du tar vare på deg selv på best mulig måte. Se om du kan gi litt ekstra omsorg til de nærmeste rundt deg og spre glede rundt deg, det kommer det alltid mye godt ut av :-)

 

Hilsen en som har en god dag i dag :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sykemeldt 100% i to uker jeg, og nå går jeg i 50%... og skal fortsette med det til jul...

Håper dette hjelper meg over de første 3 mnd, som er heeeelt pyton! fy fader så dårlig jeg er :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...