Gå til innhold

Snufs,snufs... nå er de her...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

de forbaskede strekkmerkene.Er i uke 31 og ser at jeg har fått 3 rød lilla striper rundt navlen..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sånt som skjer når man er gravid dessverre. jeg er i uke 35 og jeg har mange på magen, under navlen og på sidene. ikke særlig gøy

Skrevet

Trøst deg med at hvis du er flink etter fødselen så blir de nesten ikke-eksisterende. Hvis du er flink med trening og i tillegg får deg litt sol om sommeren så kan man nesten eliminere dem:) (eks. min mor )

Skrevet

Jeg fikk mine da jeg kom i puberteten, og synes ikke jeg ser ut for å være helt ærlig. Har både trent og solt meg hvert år siden- føler egentlig at sol får dem til å synes enda bedre. Er jo lyse arr, og når jeg blir brun kommer det bare enda bedre frem. Er jeg blek, går det mere ton-i-ton.

Uansett hvor hardt man prøver så er de der, og de synes. Så jeg klarer egentlig ikke helt å trøste meg med at de liksom skal blekne og nesten forsvinne, mine lyser like klart etter 10 år liksom.. Får jeg enda flere i løpet av det svangerskapet her (bank i bordet) så går jeg faktisk for laser.

Vet at dette ble utrolig deprimerende lesning. Spesielt når man nettopp har fått merker. Men, ser ikke noe vits i å lyve- alle vet jo at merkene kommer for å bli :(

Skrevet

Min mor hadde maaaaaasse strekkmerker etter sin siste fødsel for 25 år siden. For ca 3 år siden begynte hun endelig å trene igjen, og vet du hva?-poff, strekkmerker nesten borte. Det er altså ikke slik at de forblir skjemmende for alltid på alle:))

Skrevet

Nå får du meg bare til å høres lat ut :) hehe..

Kan jo vente 15 år til og se da, men så langt har det hvertfall ikke hjulpet å være slank, brun eller veltrent ;) Blir bare så deppa over de merkene, for det hjelper liksom ikke å ha en "fin figur" da.

Ser jo ut som noen har klort opp hele bakenden min, jo.. I tillegg så tar folk det liksom som en selvfølge at slanke jenter ikke får sånne merker, så da blir det sånn at de "må" nevne hvor rart de synes det er at jeg har det :(

Men, når jeg har født Aela, kan de bare holde kjeft. Da har jeg en unnskyldning, og er ikke redd for å bruke den ;) muhaha.

Skrevet

Hei...har en datter fra før av..jeg fikk strekkmerker på sidene og på innsiden av lårene opp mot rumpen....men syntes ikke det var så ille...de syntes ikke i det hele tatt når jeg gikk ned alt jeg gikk opp den gangen..trening hjalp meg....men jeg har vært kjempeheldig som ikke fikk strekkmerker på magen i det hele tatt..ligner på mamman min jeg..hun har født fire og har nærmest ingen ting...jg skjønner frustrasjonen veldig godt..husker jeg var deppa etter fødselen fordi jeg syntes de på sidene var stygge, men nå er de nesten ikke synlige..jeg er i uke 35 nå og har fortsatt ingen på magen...men de sier at man får strekkmerkene første gangen...når underhuden har vært strukket før blir den det ikke igjen..men ja...helt individuellt...har en venninne som har strekkmerker over hele magen...det er ille..det ser ikke bra ut heller...offameg..ble langt det her..jeg ville bare si at det følger med og at det blir mindre synlig med tiden....

Skrevet

Lucy venter Aela: Var på ingen måte ment som at du var lat nei:) Hehe:) Det var mer ment som litt håp til HI som har fryktet strekkmerkenes ankomst. Selv har jeg begge låra fulle, men fortviler ikke enda, jeg får jo ei nydelig lita jente utav det:)

Skrevet

Huff mener ikke syte,men det er bare det at jeg har vært gravid to ganger tidligere og ikke fått noen og nå strømmer de på.Ikke er de bare kommet på magen,men jeg ser jeg har fått striper på puppene også hulk... men men det er verdt det.Man får ingenting gratis her i livet:)

Skrevet

Det er lov å syte:) Prøvde bare å oppmuntre:) Vi får opprette strender med forbud for folk uten strekkmerker:)))

Skrevet

Da sier vi det. Du kan være adm.dir og jeg kan være politisjef...:)

Skrevet

Yupp den er jeg med på.Da får jeg endelig en stilling hvor jeg kan bestemme........

Skrevet

Hvordan skal trening hjelpe strekkmerker til å bli mindre synlige?

Skrevet

Og jeg får slå ned på lovbryterne, hehe. Forslag til lover:

1. Ingen mennesker uten strekkmerker får komme inn på gjeldende område. Barn under 14 i følge med foreldre er unntatt denne regelen.

2. Strekkmerker forårsaket av silikoninnlegg i pupper eller lignende inngrep, gjelder ikke med mindre personen det gjelder også har strekkmerker på mindre heldige steder. Her gjelder politisjefens skjønn.

3. Når man er innlemmet i klubben er man medlem på livstid. Ergo; skulle man klare det vanskelige å bli kvitt gjeldene strekkmerker blir man IKKE kastet ut men hedret som spesialmedlem.

4. Det er påbudt å kose seg.

Skrevet

Gutsbestebarn: jeg veit ikke. Kanskje det hjelper at huden strammes?

Skrevet

Ha ha du er herlig du Hanne.Vet du jeg var ganske deppa idag inntil du dukket opp.Du har redda kvelden min:))))))

Skrevet

Jeg har laga ny tråd til klubben vår:) Kjekt å kunne oppmuntre noen litt da:) (det hjelper faktisk på untertegnedes humør også dette)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...