shayan_jente_04.04. Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei jenter, var på UL i dag og så bebin min!!!! Jordmora sa at bebin så ut til å være en liten dame, så jenter her ser det ut som om ønsket mitt er gått i oppfylelse, selvom jeg er fornøyd så lenge bebin er frisk! Termin min var den 24.04 men er nå blitt flytta til 21.o4.... tjoho 3 dar før... he he! Har lagt ut bildene fra UL i dag så det er bare å ta en titt!!!!! PA! ER OVERLYKKELIG OVER AT ALT VAR BRA MED BEBIN MIN!!! Obs! bildene står under nicket mitt kos og varme klemmer til dere alle gravide fra shayan
tre håpefulle Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Gratulere so masse, det va kjempekoseligt og høre.. =o) Lykke til og håpe alt går bra,... =o) klem
I love Sarah Nicole Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Grattis! Jeg har også vært på UL i dag! Termin min, legens og ultralyd ble den samme 26.april
**My little Miss drama and I** Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Grattis ;-) ja fantastisk å se den lille .. var i går ,her blir det å en prinsesse.. åååh man gleder seg liksom ennå mer når man har sett hun/han;-) skal titte på bilden dine jeg... ble satt 3.dager tilbake jeg:-(.. men regner meg jeg ikke føder den dagen uansett;-)...
shayan_jente_04.04. Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 Tusen tusen takk til dere jenter!!!! Godt å høre at det gikk fint med dere oxo på UL! klemmer fra shayan
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg var også på UL denne uken. varskikkelig rørende opplevelse og artig selvfølgelig:) Moro å se hvordan den eller HAN sprellet inni der! Nå merker jeg små bobler og dytt innimellom:)JIPPI!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå