kaija Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Det går vel å bruke Kamilla med "K" på norsk? Har fått noen reaksjoner at på norsk MÅ det være Camilla?..... (jeg er ikke norsk selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElinL Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Kamilla med K er vel greit? Men spørsmål om skrivemåte kommer nok til å dukke opp nesten uansett hvilket navn på K eller C man velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Kamilla med K er fint. Noen som husker Kamilla og Tyven? Det var både en bok og en film, med K Gjør et ganske alminnelig navn litt mer uvanlig uten at det virker påtatt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Kamilla med K går meget godt ann. Camilla er vel den engelske varianten ref. kona til prins Charles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg syns et fint navn blir ødelagt når man skriver det med K. Men det er bare min smak da.. Det er dere som må bestemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 29. november 2006 #6 Del Skrevet 29. november 2006 Syns faktisk Kamilla med K er finest jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #7 Del Skrevet 29. november 2006 Synes Kamilla med K er ganske fint, jeg. Gå for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denise:-) Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 Kamilla må skrives med K ellers er det ikke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå