Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere???


baby-klar, ikke helt klar:)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle høre hva slags symptomer dere har. Selv er jeg 4+5 og har ikke særlig mange symptomer. Er trøtt og sliten, litt ubehag eller stikkninger i magen. Hadde kjempe ømme og oppblåste pupper i helgen, men de har roet seg, nå er jeg bare sår på brystvortene.

 

Skulle på en måte ønske jeg var kvalm litt innimellom i hvertfall, sånn at jeg følte meg gravid....

 

Hadde vært gøy å høre hva slags symptomer folk har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 5+0 og kjenner at kvalmen kommer sigende, har stikkninger i magen, og veldig vonde pupper. Det er rart aa ikke foele seg saa veldig gravid ja hehe kan ikke helt tro de selv heller :)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 4 til 6 kjente jeg i grunn lite, var mest trøtt( værst på kvelden og mrgn)og vondt i pupene, i uke 7 begynte jeg å få vondti magen...murringer, og stikkinger. Uke 8 begynte kvalmen, noe brekninger, trøttheten har vært med hele tiden, men avtatt litt....uke 9: kasta opp litt..og generelt sliten,trøtt, ikke overskudd til noe.litt vondt i magen, vokse smerter...kjenner d i siden

 

er 2 gangs fødende, vet med førstemann var d kvalme med oppkast fra dag 1...og veldig trøtt...men ikke sånn denne gangen. er jo så forskjellig fra svangerskap til svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er i uke 10+5 etter min beregning.

Men jeg er så kvalm og sulten hele tiden og humørsvingninger, Hehehe typen holder på og bli gal hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

er 4+5 og jeg er kvalm, har vondt i puppene (litt avtagende faktisk)

trøtt, sliten, hodepine, svimmel og veldig ømme tenner (av alle ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har nok ikke lyst tilå være kvalm innimellom... jeg og ville det, bare for å kjenne på kroppen at jeg er gravid. Men nå trekker jeg det tilbake! Jeg er 11+2 i dag, og de "vonde" symptomene begynner å avta (ømme bryster, kvalme). Fortsatt veldig trøtt og sliten, oppblåst og småsulten hele tida.... Og humøret er ikke helt til å stole på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+2.....og har egentlig vært i forholdsvis bra form:)

Forrige uke hadde jeg skikkelige stikkinger nederst i magen,men nå er det nesten helt borte.

Har hatt EN dag som jeg var skikkelig kvalm og uvel,men ellers bra:)

Så jeg kan ikke klage så langt i hvertfall....men det kommer vel mer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig varierende symptomer, men er jo heller ikke så langt på vei, akkurat..

 

Den første fem dagene etter at jeg går ut fra at jeg ble befrukta - så hadde jeg superømme bryster. Klarte ikke ligge på magen, fikk vondt når jeg dusja, skulle tørke meg, tok av eller på bhen, osv..

 

Dette gav seg, og ble til at jeg fikk masse luft i magen. Det reagerte jeg litt på, for jeg bruker å få det før jeg får mensen, men det var fremdeles en uke igjen til den skulle komme. Så jeg slo det fra meg, egentlig.

 

Lufta i magen har også gitt seg. Nå kjenner jeg strekksmerter i underlivet. Det river liksom i meg når jeg bøyer eller strekker meg. Eller om jeg reiser meg for brått.. Skal ikke mye til.

 

Ellers så begynner jeg å innbille meg at jeg er mer trøtt og kvalm enn tidligere. Men jeg er ikke sikker. Håper veldig å slippe unna kvalme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Sist gang (15/16mnd siden) kjente jeg det dagen etter befruktning.. He he.

 

Føltes iallefall slik, vi planla det, og alt jeg kjente i kroppen min ble tegn på at jeg var gravid.....

 

Denne gang, eller dvs at jeg tror jeg er gravid,,, Tenkte å ta test 1.desember..åpne en luke liksom...

 

Har vært kjempetrøtt(men så har i jo bare drittvær!) og hatt endel utflog(men det kan jo skyldes f.eks bakterier...)

 

Var ikke kvalm sist gang, men fikk bekkenløsning tidlig...prikkinger i tær og fingre, halsbrann, stikking i magen, hodeverk, og var utrolig tørst....

 

Hvis testen er positiv tror jeg at jeg går til gynokolog om ca 3 uker...for å se hvor langt jeg er på vei...menssen haar ikke stabilisert seg etter fødselen for 6 mnd siden...

 

Noen som vil krysse fingrene med meg til fredag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei. Eneste jeg kjenner er at jeg er kvalm omtrent hele tiden. Av og til bare litt kvalm og av og til superkvalm. Er verst om kvelden .. Føler ikke at jeg er gravid... Har ikke gått opp for meg enda, tok test i dag tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...