Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Kjempe koselig at så mange kom på treff i dag, er alltid morro å møte dere andre med jevngamle babyer. Koselig at du Aylin kom og, trivelig å møte nye:-) Alle var blitt så store, tida går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Tusen takk for koselig treff hos deg Hilde, ja det var kjempe hyggelig synes jeg:-) Også veldig koselig å hilse på deg også Aylin! Hvem ble dere enige om å ha det hos neste gang? tror jeg løp ut døra før jeg rakk å få det med meg, hihi! Enig at tiden går fort, de forandrer seg så mye fra gang til gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Tusen takk for kjempe koselig treff i dag ! Hyggelig å hilse på deg også Aylin :=) Vi ble enige om å ha treffet hos meg dersom alle synes det er greit å komme seg til Ryen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 det skal nok gå fint å komme seg til deg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Så bra at dere hadde et hyggelig treff i dag Jeg skal til Aker på tirsdag og sjekke at nyresteinen har forlatt mitt legeme. Dersom alt er ok og jeg ikke blir innlagt kommer jeg gjerne til deg på onsdag, Aina. Til da får dere alle sammen ha en riktig fin uke og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. november 2006 #6 Del Skrevet 29. november 2006 Du må ha riktig god bedring! Synd du ikke kunne komme i dag, men vi får satse på at "jakten på nyresteinen" er over!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 Huff Hilde, stakkars deg ! Håper virkelig at alt er bra med deg nå. Hadde vært koselig å se deg til uken :=) Lykke til og fortsatt god bedring :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå