Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Noen som har født før som har noen gode triks på å få i gang fødselen. Har ikke lyst på en stor baby og skulle ønske jeg kunne gjort noe for at den skal komme en uke, eller to før termin. Finnes det noe jeg kan spise, på helsekost.... Noe jeg kan gjøre. Bortsett for mye sex og springing i trapper har jeg hørt.
2nj♥ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Nei, det er vel ikke det. Er du moden så kan masse sex hjelpe, men ellers er det slik at babyen kommer når den kommer...... Jeg kunne godt tenkt meg å føde idag jeg!!!!! Hadde det vært oppfunnet en fødekur som virker, så hadde nok oppfinneren vært søkkrik.
selfangerkjerringa Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 La nå ungen komme når den kommer. Det stresser mer enn det gagner å drive med dette tullet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Unødvendig å svare sånn da!!!! Herregud la være den som ikke har noe skikkelig svar å komme med. Her har du en link, masse moro du kan prøve. Effekten er usikker da, men mye her er absolutt ikke skadelig! http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php Lykke til!!!
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 leste her innpå at bringebærblad te, eller bringebær kapsla kunne starte modninga...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Tror du kan spare deg for metoder som går ut på å slite ut kroppen for å sette i gang fødselen. Søstern min prøvde alt (rundvasket huset i en heluke hver eneste dag, gikk lange raske turer, gikk opp og ned trappene osv) uten at det hjalp det spøtt. Hun hadde lenge rier fra ca 4 uker før termin og ungen var stor og frisk, men ut ville den ikke før 3 uker etter termin....til tross for alt strevet. Hun ble i god form til fødselen for å si det sånn, men raskere gikk det nok ikke. Tror heller jeg vil prøve bringebærte eller noe sånt når min tur kommer til å bli utålmodig
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Bringebærbladkapsler hjelper livmoren å trekke seg fortere sammen ETTER fødsel... Har ingenting med modning å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå