merte74 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 En gladnyhet til dere som har lyst til å bake pepperkaker med poden. Ikea sin deig er uten melk. Det står at den kan ha spor av melk, men det er vel for å helgardere seg. Jeg har kjøpt den å gleder meg til å bake med min lille pus.
-Petrine- Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Er det ikke smør eller margarin i den heller??
marguritten Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 jeg blir ikke bruke det til min datter. selv om det står at det KAN være spor av melk i, så er det en sjanse jeg ikke er villig til å ta. dessuten så kan man alltid lage en god pepperkake deig hjemme.
merte74 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 det er brukt vegetabilsk fett i den. Min veldige allergiske gutt har spist pepperkaker fra ikea, og reagerte ikke. Veldig mange skriver at det kan være spor av melk, nøtter når de har andre produksjoner i lokalene sine. Det står for eksempel ofte på brød fra produsenter som sier at de ikke har melk i brødene side, og de kan de fleste bruke.
børdi Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 den er kjempegod,, jenta mi spiser de hun , de er helt uten melk...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå