mamma til Armand & Even Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 jeg har fått masse utslett på magen som klør mye.tok blod prøve idag på ullevål og jeg skal få svar ikveld .jeg er såå redd.klarer ikke å spise mat.sittet å tenker hele tiden.har noen tatt blodprøve pga svangerskapløe/utslett på magen??? jeg hat 12 dager igjen til termin.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Huff da. Kan ikke svare deg, men vil ønske deg masse lykke til. Klem fra
ejiec++ Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 tror ikke du trenger å engste deg. Det som i verste fall skjer, er vel at de setter i gang fødselen HVIS det skulle vise seg at du har svangerskapsforgiftning. MEN man kan klø uten at det er noe farlig også. Du blir i alle fall fulgt godt opp, og det er jo det viktigste :-) Lykke til!
Tokka Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg har svangerskapskløe og fått flekker på magen og overkroppen, tror det er ganske vanlig, har iallefall jeg slått meg til ro med. Fint om du kan gi tilbakemelding på resultatet av prøvene. Lykke til!
mams74 Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Ikke stress med det. jeg tok blodprøver på Ullevål for fire dager siden pga masse utslett og prikker på magen. De vil bare forsikre seg om at det ikke er nedsatt leverfunksjon. Hos meg var det ingenting - man blir mer sensitiv i huden mot slutten og kan feks reagere helt plutselig på skyllmiddel. I går gikk det bort av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå