Gå til innhold

Juni: Er det mangen her som nattammer?hvor ofte må dere opp??


kozegutt 06 med februarspire:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, så ofte? Har du prøvd forskjellige ting for å endre på det?

Står en del bra tips på www.babyverden.no

 

Her er det 2 nattamminger, til vidt forskjellige tider, synes det er tøft nok, jeg! Kan tenke hvordan du har det da. Håper du får sove litt på dagen og har en pappa som stiller bra opp`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår skal som oftest bare ha nattmat en gang mellom kveldsmat (grøt+pupp) ca kl 1830 og frokost ca kl 0800. Noen netter kan det bli to måltider, da, hvis hun vil ha det første litt tidlig (rundt midnatt) sånn at det neste blir i 5-6-tiden. Og da sover vi gjerne til 0830-0900 etterpå igjen.

Det var da hun begynte å våkne så tett som du sier at vi introduserte grøt om kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....... Joakim er en hyppig våkner! Noen netter har jeg ikke snøøøøring på hvor mange ganger han er våken! Sukk.. Men i natt var det litt bedre igjen! DA var han oppe 2 ganger! jeg la han 18.30 og da våknet han 02.30 og da var det pupp han ville ha ja! =) Deilig! Mye mer uthvilt mamma idag ja!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...stakkars deg...det hørtes forferdelig slitsomt ut! Sikkert ikke noe du vil høre om, men Mathias har 1-2 måltider på natta (ca19-06) hvis han spiser ett måltid er det ofte morgen kl. 04.30-05..og det er ALT for tidlig...men får han ikke til å sove igjen...har prøvd å legge han senere, men hjelper lite...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra to til fem ganger er helt normalt her i gården... Allikevel synes HS snuppa legger på seg for lite. Det er værtfall tydelig at hun trenger de dråpene hun kan få. Hn får grøt to ganger per dag, men vil ikke spise fulle porsjoner enda. Det går seg vel til etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...