Gå til innhold

Ble tilbudt jobb, og siden har jeg ikke hørt noe, 1 mnd siden : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg blir så frustrert. Jeg ble tilbudt jobb i en annerkjent bedrift og jeg takket ja til jobben. Dette innebærer at vi også må flytte, og vi har ordnet alt. Bedriften skulle ta kontakt med meg når de hadde alt klart, har snakket med de hver uke ( jeg som må ringe ) og de sa at jeg skulle få beskjed i slutten av denne mnd. Har ikke hørt noe og jeg har ringt de 3 ganger nå denne uka og lagt igjen beskjed på tlf svareren hans. men ingen tlf tilbake. Dette synes jeg er dårlig, det må jo gå an å ringe og gi beskjed om hvor landet ligger. Føler meg rett og slett lurt, dette er jo en stor og annerkjent bedrift, skulle ikke tro at de var så useriøse. Måtte bare få dette ut, håper de ringer meg snart, må jo si opp jobb, barnehage ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Det DU nå må gjøre er rett og slett å ringe å fortelle DEM hvor landet ligger!!

Dette vil de nok forstå og ta hensyn til! Jeg har lært at man må gjøre seg litt "irritert" i telefonen...da kan jeg love deg at ting skjer!!!

Mest sansynelig vil de sette pris på at du er en person som ikke finner seg i hva som helst!!!

Skrevet

Er det en stor og anerkjent bedrift maa det vel vaere noen andre enn kontakten som kan svare? Kansje h*n er blitt syk eller noe?

Ringe sentralbordet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...