Gå til innhold

unge mødre!

tali

Anbefalte innlegg

jeg la merke til at det var mange som var rundt 18/19 år her, å da må jeg si jeg for første gang greide å puste litt mer eller mindre lettet ut. har hele tiden følt meg ganske alene, som om alle er så mye eldre en meg. jeg fylte 19 den 27.11 i år, så jeg er 19 når prinsen min kommer i april. noen andre som også har følt seg mer eller mindre "alene"?

Fortsetter under...

Annonse

jeg er akkurat blitt 25, men føler meg ung i forhold til "alle andre.." men burde jo ikke gjøre det.

det er jo når kroppen er rundt 21-23 at den er best skikket til å føde- og for å trene seg opp til å få flere barn..

er i allefall glad jeg ikke er 37 når jeg får mitt første barn... det må være tungt...

så lenge man er klar over hva man gjør og at man blir ansvarlig for at annet liv, er villig til å elske barnet betingelsesløst- så er det vel ingen ting i veien med å være en ung mor!

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg er 24 år, og føler meg i grunn ganske midt på treet her inne, aldersmessig.

Men på "bli gravid" tror jeg det var så var det et innlegg som het "hvor gammel er dere egentlig?"

Der var det kjempe mange jenter i 18-19-20 års alderen som var prøvere.

Virket nesten som det var flere på den alederen enn i 30-års alderen.

Ja, føler også at jeg kanskje skulle vært et par år eldre før jeg fikk barn, men ikke alt blir helt som man planlegger da. Jeg blir 20 nå i januar, og venter mitt første barn i juli. Men både foreldre og venner har støttet meg, så jeg synes alt er bare kjempekoselig. Jeg syntes selv i begynnelsen at det var tidlig, men nå bare gleder jeg meg. Lykke til alle sammen :)

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...