ekenit Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 jeg har en jente på 10 mnd. Jeg har hatt emaljunga (eller hvordan det nå skrives...) duo vogn til nå. Den er ganske stor og tung, og jeg merker behov for en tillegsvogn. Det er her problemet melder seg! Paraply trille, eller sportstrille? hva har du og hvordan er dine erfaringer? Jeg vil at vogn nr to skal være sammenleggbar og lett å ta med seg på reise. Også vil jeg at hjulet/hjulene framme skal være bevegelige. Sammtidig vil jeg at vognen skal være god å trille på tur. Har sett på maclaren sin paraply trille, mens synes julene er litt for små for trilleturer om du skjønner. også er den littegranne dyr... Kan du hjelpe meg???? hva skal jeg velge i dette virrvarret av vogner/triller?
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Jeg har samme vogn som deg og vært og sett på en Carena Easy. Synes den virket velid grei til småbruk. Men har jo ingen erfaring å dele.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Vi har akkuratt byttet vogn fra brio kombi til Quinny freestyle XL. Har bare hatt den noen dager, men er til nå veldig fornøyd. Den er lett og god å trille med svingbart forhjul som kan låses om ønskelig. Men tar ganske stor plass i bil da.
Retro-mamma Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Vi har Quinny Freestyle som vogn nr 1 - og den tar hele bilen når vi skal ut en tur. Så jeg kjøpte Troller paraplytrille som jeg har liggende i bilen hele tiden. Den er veldig fin. Jeg gjorde masse research og fant den beste. Eller egentlig var Disney sin den beste, men den var dobbelt så dyr. Troller var best for meg pga pris (700,-), ryggen kunne legges nesten helt ned, høye kanter på siden, bøyle foran, støtte for bena. Vi skal ha den med til utlandet på ferie + jeg har den med på kjøpesentre , IKEA etc.
Luca Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Sikker på at du ikke vil selge vogna, og kjøpe deg en ny nr 1 vogn da? Jeg hadde ikke orket en så stor vogn, men det er jo mange som liker å bruke en duovogn hele vognperioden. Jeg ville solgt og kjøpt en Teutonia Mistral hvis du vil ha 4-hjuling...eller Emmaljunga Cerox er vel ganske lik uten at jeg har prøvd den. Eller så ville jeg kjøpt en Teutonia Spirit S3 eller S4 hvis du vil ha 3-hjuling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå