Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 hvordan føler dere at partnerne deres forholder seg til graviditeten så langt??? samboeren min brydde seg liksom ikke særlig, før vi var på ultralyd å han brått fikk se den lille krabaten.... nå skal han kjenne og se på magen hele tiden. kjempe koslig..... hva med dere andre?
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 pappan her er i hundre.. hele tiden skal han komme å kose med magen å kysse på den og snakke med den...eller han snakker ikke så mye til den lille da men avogtil for å skape en god latter liksom.. er så koselig at han er sånn,føler virkelig han bryr seg og gleder seg like mye som meg til gutten vår kommer.. han jobber borte en uke og er hjemme en uke,og han kan ikke reise uten å kysse magen hade.. kjempe søtt..
lene1984 Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Dette er våres andre og nå kjenner han hele tiden og lurer på når jeg skal få mage. Han gleder seg til jeg får mage sier han.. Åsso snakker han til den lille.. Var ike så ivrig med førstemann, men har sikkert noe med at da var alt nytt og han var litt usikker. Men har er verdens beste pappa og forguder sønnen sin! Tror nesten han har skiftet flere bleier enn meg. He he. Så nå gler han seg vilt til vi får en liten til:)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Her blir vist pappaen mer engasjert for hver svangerskapsom kommer :-) Skulle jo tro det var omvendt, men kanskje det har noe med modenhet og selvsikkerhet å gjøre også? Vi var jo ganske unge første gangen, og er vel fortsatt relativt unge sånn sett med tanke på at det er tredje nå, men mye, mye mer erfaren. Nå skal han kose med magen hver dag enda han ikke kjenner babyen enda, han spør hvordan jeg har det, avlaster meg med en gang jeg viser tegn til å se sliten ut, passer på at jeg ikke spiser noe jeg ikke skal (er du sikker på at det der er trygt for deg nå da vennen?), forteller meg hele tiden at han synes jeg er så sexy med mage og duller i det hele tatt mye med meg føler jeg, og jeg trives med det :-)
Diva Muffin Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 min er kjempegira! leser om amming og kynnere og synes selv han er veldig ekspert. han stryker på magen hver dag han kommer hjem fra jobb, og gleder som en unge til i morgen når vi skal på ultralyd
Trillet Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 hihi.. MIn var ikke heller så engasjert helt i begynnelsen, men etterhvert som ukene har gått, magen har vokst og særlig etter vi var på UL.. Nå er han så søt.. Snakker til magen, kysser den og stryker på den... Han gleder seg veldig mye og er helt skjønn! Jeg elsker han over alt på jord!
flashdancepants Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Kjæresten er engasjert - spesielt etter at jeg fikk litt mage synes han det er veldig artig å ta på den og snakke om babyen. Føler at han er veldig rørt, glad og stolt av meg. For en fantastisk pappa han kommer til å bli!
Xenaen Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 neeeei. Ikke no særlig interessert. Han e no bare opptatt av at det helsti kke skal være to!
**My little Miss drama and I** Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Hehe akkurat det samme som deg anonym...:-). men tror at etter UL så får de jo se hva det er som foregår inni der så...;-D.. kos det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå