Gå til innhold

Nå har jeg pyntet til advent..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 % sykemeldt, altså fri 2 dager i uka.

Så i dag har jeg vasket hele huset, og pyntet til advent.. med god hjelp av lillegutt..:)

Skal på hyttetur i helgen, så får ikke gjort det da, så er derfor jeg har tjuvstartet med noen dager..:)

Åååå... elsker jul!!:) Fineste tida på året..:) Blir ekstra kjekt i år, for nå er gutten min 2 år og forstår det meste..:) Snakker mye om nissen..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååå så koselig...:)

misunner deg,har kjempe lyst til å begynne men har ikke noe å pynte med..hehhehe..

Skrevet

Her blir det nok pynting på fredag eller lørdag så det er fint til lillgutt kommer fra pappaen sin så kan vi tenne lyset på søndag å kose oss=)

Men det blir ikke full pynting,bare litt til adventspynt

Skrevet

Holder på jeg også nå :o) Kjøpt lilla lys og nye mansjetter med perler (nille).Etter middag skal vi bake,gutta og jeg..

Skrevet

å jeg ELSKER JUL! men har en regel om at ingen julemusikk eller pynt før 1 desember... Men DA skal jeg pynte og kose meg...

Lage pepperkakehus kanskje... Henge opp stjerna, staken, lys ute på verandaen... Spille julemusikk... Jeg elsker jul ja!

Skrevet

skal pynte på fredag, har kjøpt fine julegardiner til kjøkkenet, og gleder meg til å pynte, det er litt ekstra kos med litt ekstra lys i vinduene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...