Gå til innhold

Juni: Hjelp! Hun har ikke bæsjet på flere dager!


**Bettan**

Anbefalte innlegg

Hun får bare mme og da skal dem jo ha avføring hver dag, og det har hun også pleid å ha, flere ganger om dagen. Nå har ho ikke hatt vanlig avføring siden torsdag, bare noen harde klumper innimellom. I går kveld tror jeg hun hadde skikkelig vondt i magen, hun var utrøstlig og det er ikke vanlig! Hun har fått malt i melka og det har jo funka bra før, men ikke nå. Hvis det ikke skjer noe i dag så får jeg vel ta ho med til legen. Noen gode råd å gi meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er helt vanlig at de ikke gjør i fra seg. mulig at hun ksanskje har øke døgn? prøvd å gi henne svisker saft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre...får hun bare MME eller MM? Uansett...så skal de vel ikke ha avføring hver dag el? nei jeg vet egentlig ikke jg...men poden her har sliti veeeldig med magen...så veit ik hva som r normalt jg...da han kun fikk mm gikk d noen ganger 11 dager mellom hver bæsjebleie...han og begynte livet med flere bæsjebleier om dagen...plutselig sa d stopp! da begynte jeg å se på hva jeg spiste etc...endte med at jeg bare kunne spiste knekkebrød, ost og bringebærsyltetøy...hjalp noe...

 

ei nå kom jeg helt på viddene...men...

 

prøv sviskesaft....:) det har gjort d noe bedre her i gården:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får mathias bare mm (+ litt grøt og middag`s prøver) og han har bæsjebleie ca hver 3 dag.

 

Stemmer i det de over her sier, Sviskesaft! Mathias elsker det og det setter fart i sakene ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de kun får MME skal de helst ha avføring hver dag ja.. De gangene jeg føler Joakim sliter og ikke får det til, så har jeg laget sviske purè og gitt han det, og evnt tatt "tempen" hans.. Det har hjulpet oss hvertfall! Da har fyllt et par-3 bleier og vært verdens mest lykkelige baby etterpå! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...