Arb.ledig husmor Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei! Vil dere være med på bowling en dag, med eller uten barna? Eller kanskje en kafetur igjen... Va kjempekoselig forrige gang vi møttes...
2 Hærligheter! Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hei..Jeg står egentlig ikke "oppført" men lurte på om jeg kanskje kan få være med..?
Arb.ledig husmor Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Hei! Klart det ) Skrev bare opp de, for de ha eg møtt og vært på tur med før Men om det bli før elle ette jul, vet eg ikkje... Eg må få litt penger først...
2 Hærligheter! Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hihi,det går greit det..Litt lite penger her og..Venter på Lånekassa.. Men må si ifra,hadde vært koselig å bli kjent med flere med barn Tenkte også å bynne på babysvøm når han er gammel nok:-) Flere som skal eller går?
mjk Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Hei! Det hadde vært koselig. Blir gjerne med jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå