Gå til innhold

Korr mange daga igjenn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 dager igjen her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 dager til ul lyd termin, men bare 7 dager til mens termin... men den teller jo ikke:-((

Skrevet

2!!!

Ååååå, kunne han bare komme ut snart... Vanskelig å motivere seg for muligens to uker over termindato...

Skrevet

4 dager igjen... men på overtid med 4 dager når det gjelder vår egen termin da UL termin ikke er mulig... Men går vel et par uker til tenker jeg! Jaja. :)

Skrevet

5 dager igjen og det blir sikkert flere....................... Hadde håpet påå føde før termin men har mistet troen på det.....

Skrevet

28 dager igjen til UL termin, enda noen fler til mens-termin.

Skrevet

24 dager til termin=) Men satser heller på mens terminen som er om 15 dager=) Hihi

Skrevet

11 dager til innleggelse-VEIT JEG

12-13 dager til fødsel- HÅPER JEG... :))

Skrevet

5 daga! hurra! snaaart færdi..håpe æ går litt over, (faktisk) vil feire bursdagen min med biff ute med heile familien og james bond på kino etterpå.. føde æ før blir det ingenting av d.. så æ knip litt (men bare litt) igjen! :)

Skrevet

14 dager til UL termin, 11 dager til menstermin. Kjenner at mine kynnere har blitt sterkere i det siste. Så det er håp!

Skrevet

9 dager igjenn :):)

Skrevet

8 dager.. mon tro hva den lille i magen sier??

Skrevet

5 dager til UL termin.

men idag er MIN termin.. har sittet med regelmessige vonde kynnere siden lørdag, men det tar seg aldri opp.. bare lurer meg...

Skrevet

jeg har og 14 dager igjen til UL termin!!

Skrevet

11 dager igjen!!! Jeg gleder meg sååå til å hilse på ho nå!!

Skrevet

15 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...