Gå til innhold

cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia tjukkinga:-)

E dåkk mange cm over magen nu? E sjøl i uke 30+5 å e ca 50... Lagt på mæ kun 5 kg,å e over lykkelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 cm. seriøst? Hva sier jordmor om det?

Skrevet

hi hi! Noen som har sett feil på målebåndet?

Ingen fare, det er snart å få en skriveleif på tastaturet. selv er jeg 30+3 og er 105...

Skrevet

Yes!! d bei en mega leif!! Flaut:-) e 105 æ åsså. he he:-)

Skrevet

He he he, 50 cm ja...Det må være et innbilt svangerskap.

Var 94 cm sist jeg målte i 33.uke. Alltid minst, jeg...

Skrevet

Æ e 106 cm over magen. Har et symfysemål på 32 og er 32 + 3. Ligger i øvre del av normalen.

Skrevet

104cm og er i uke 35+3, symfysemål ca. 31cm

Skrevet

Føler meg enorm, men jeg hadde sf mål i uke 28 på 27, og er nå i uke 31 121cm rundt magen.... :o)

Skrevet

Oi da. Er jeg plutselig stor?

Jeg er 115 cm i uke 36. Jeg som altid har vært i den minste halvdelen på magemålinger...

Skrevet

Nei da du er ikke stor, det er bare det at det er alltid de smaleste og de som veier minst som skriver inn. Vekt og cm. burde ikke være et tema når man er gravid...

Skrevet

Enig. Skjønner ikke helt det dær. Jeg vil gjærne ha stor mage jeg, og jeg kler meg for å fremheve magen mest mulig. :-)

Skrevet

33+3 i dag. 97 cm

Skrevet

Jeg har aldri målt magen min jeg.... Men regner med at jeg var 105 FØR jeg ble gravid ell no sånn :P Så nå er jeg vel rund 2 meter i omkrets. Føles sånn i alle fall :P

Skrevet

HAHA LOL. Det tror jeg nok ikke. Men det er jo lov å overdrive. He he. Bryr meg egentlig ikke så mye om det, så lenge tulla mi inni dær har det bra. Jeg tenker litt på vekta innimellom da. Det er fordi jeg har lagt på meg lite totalt, og ingen ting de siste to mnd. Må derfor følge med den litt. Skal sjekke det igjenn på tirsdag, og er det ingen endring da heller blir jeg sendt til UL for vekstestimering osv.

Skrevet

Vekta bryr jeg meg også lite om,veier meg hver gang hos jordmor og hu er så fornøyd så :P Og hu sier jeg har en fin gravidmage,så da får jeg tro på henne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...