lykke-66 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Mandag var jeg til "snuing". Det ser ut til å gå bra, har ikke snudd seg tilbake igjen :-) Hodet som lå rett opp før ligger nå ned mot bekkenet. Det var en sær opplevelse, men jeg var hele tiden under nøye observasjon så det hele føltes trygt og godt. Selve snuingen var ikke vond, men ganske voldsom og litt ekkel. Men fasinerende også :-) Legen la hendene ganske bestemt rundt magen, fant babyen og rett og slett vrei den rundt. Nå har jeg bare 17 dager igjen til terminen. Begynner å bli ganske lei. Håper den lille krabaten finner ut han har lyst til å se dagens lys snart. Gleder meg sånn til å holde han i armene istedenfor å ha han inne i magen...
Moniken, mamma til 3 Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Så bra at snuingen var vellykket. Høres ut som en ganske merkelig opplevelse, ja. Du er heldig som bare har 17 dager igjen til termin.. Selv har jeg 31 dager igjen. Og er temmelig lei, jeg og.
Hemmeline Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Kjempebra at snuingen var vellykket:)
Fikk nr to i desember Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Så bra at snuinga var vellykka!
vero.no Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Gud ja det hørtes spesielt ut!! Nå får han holde seg slik da:))
åsså jeg da :=) Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Så bra!!!!! har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk kjempeflott at det var vellykka min tok seg jaggu en helomvending selv, så da er det bare å vente på at våre søte små kommer ut stor klem
mensana Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Jøss, så bra da! Jeg har lest at etter uke 37 snur de seg sjelden igjen.. er jo derfor man venter til 37 fullgåtte uker med å forsøke snuing.. Lykke til videre!
Gjest Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Så fint at det ser ut til å ha gått bra. Godt å høre at snuingen ikke var vondt for deg. Fint å høre at ting går bra også. Er så mange som sier det skal være så vondt.
Lykkelig smil Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Er du rhesus minus eller pluss??? Jordmor var usikker på om de fortsatt snudde på de med Rh minus, og det er jo selvsagt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå