Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Noen som går der? Eller som vet om noen av de som jobber der har erfaring med premature?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 hei hei, jeg går på helsestajon på norby, ved ungdomskolen der, eller har bare hvert der en gang da og hatt hjemmebesøk, og jeg vet at hun ene har erfaring med prematur og hun andre som er der har hvertfall jobbet på småbarnsavdeling- føde og basel eller hva hun sa så hun kan sikkert litt hun også. men hvertfall hun ene, som var på hjemmebesøk hos meg sa hun hadde hatt et prematurbarn før som hun fulgte opp.... er barnet ditt veldig tidlig født?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Takk for svar:) Ja, babyen min er veldig for tidlig født: 13 uker!! Så er godt å ha en helsesøster som "vet hva hun driver med"!
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Jeg går på Ski! Vet ikke om de har erfaring med premature barn, men de er veldig hyggelige og forstående de helssøstrene som jobber der ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå