Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei, jeg lurer på om de fleste andre i uke 15/16 kjenner noe særlig liv i det hele tatt? Jeg vet at dette er individuelt, men blir så usikker når noen skriver at de kjenner mye liv ...
keisersnittnr3 Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hei. Har begynt å kjenne noe. Det er litt bobling.;Synest det var litt tidleg,siden jeg ikkje kjente noe med andremann før i uke 17-18,no har eg kjent det i ca ei uke.Eine dagen kjenner jef noe mens andre dagen ingenting:) Er i uke 15
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 jeg kjente de første tegnene til liv i uke 16 eller 17 tror jeg det var....
Pirkeanonym Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg er 18+6 idag, tror ikke at jeg kjenner noe. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter;o) Morkaka ligger foran da, så det kan jo ha med saken å gjøre.
Strålende Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Jeg er akkurat komt i uke 20 og kjenner lite liv.. men håper jo det kommer nå snart da.. var på UL 24.nov og der er mye aktivitet inni der hehe men som sagt kjenner jeg ikke noe enda...
gosnut Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Jeg kjenner den lille ganske godt etterhvert. Det er vanskelig å si når det startet. men tror jeg var tidlig ute å kjenne noe. Legger til at jeg kan ha innbilt meg ting siden dette er første og jeg ikke har noen erfaringer.... Nå er jeg ihvertfall helt sikker = : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå