Micha.. Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 hadde akkurat begynnt å få skikkelig babymage som jeg virkelig koste meg med og var stolt over, og så poff så ville jenta ut i verden..i uke 30.. føler meg veldig snytt på den siste gravid perioden med stor mage og masse forventninger.. selv om det er kjempeflott å bli mamma, så savner jeg magen og all oppmerksomheten og å kose med magen.. nyt det mens dere kan!!! babyene kommer fort nok likevel..
kokosbolle Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 ojda, i uke 30 bare? Hvordan går det med jenta di? Kan jeg spørre om målene hennes? Lykke til videre med den ivrige jenta di )
Micha.. Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Det går bare bra med henne, men hun må ligge på barneklinikken i noen uker.. hun var 43 cm og 1640 gram...pittelille søtingen min..
selma07 og engel Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg var inne å så på bildene! Veldig fin liten baby dere fikk:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå