Gå til innhold

utslett!!!!!!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt har fått rødt utslett, ikke feber.

fikk på søndag. vi dro til legen som sa at siden ikke feber og ellers god form var det ikke farlig. syns det har blitt litt blassere, men d forsvinner ikke. burde vi gå tilbake til legen? hva kan det være? bekymra jeg nå...

ikke byttet vaskemiddel for klær. men brukt babylinesåpe for 1.gang dagen før utslettet kom... kan det være det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det ikke plager han er det ikke så mye en lege kan gjøre. Det er godt mulig det er såpa. hvor gammel er gutten da?

Skrevet

Et utslett kan være så mye. Det viktigste er jo om det forsvinner om du tar et vanlig glass over. Hvor er utslettet? Hvor mye er det?

Jeg har en egen utslettbok. Med mange bilder over utslett og diagnose under. Greit å ha en slik i hus.

Skrevet

Hei.

Var på helsestasjonen i dag på 6 mnd kontroll, og mini har også utslett.Litt på mage,armer og bein.. Fikk beskjed at jeg måtte prøve og ikke bruke skyllemiddel og at det var ganske vanlig og få litt utslett nå på vinteren siden de er så mye inne å bruker mye klær...Legen og hs sa akkurat det samme.

Skrevet

vi satt et glass på første dagen (angst for hjernehinnebetennelse), men da forsvant det. rødt og nuppete er det. vi kjente det før vi så det. ligner på røde hunder. men null feber og jeg har hatt røde hunder..

han virker i god form, spiser, sover, er rolig (alltid rolig, rolig barn), godt humør når han er våken, leker med lekene også.

gutten er 12 uker.

Han har ikke reagert på skyllemiddel tidligere, men kanskje jeg skal bytte til neutral...

ikke noe farlig tror dere?

Skrevet

Prøv å smør med a-creme. Det fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Helt sikkert ikke noe farlig, og babyer er veldig sarte i huden så bruk minst mulig parfyme og såper. Du kan sikkert kutte ut såpe når du vasker han også og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...