Gå til innhold

Juni: Er så utrolig lysten på ammefrie netter...!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Ammer fortsatt to ggr om natta, til forskjellige tider, og strengt tatt så trenger ikke barna nattmåltider lenger når de er over 5 mnd.

 

Men gruer meg veldig til å venne henne av med det, for er redd det blir en tøff kamp. Hun illskriker hvis jeg prøver å gi henne smokken om natta, når det er pupp hun vil ha. Og den skrikinga roer seg IKKE uten at vi tar henne opp, og det skal man jo helst ikke gjøre...

 

Jeg orker ikke at hun skal skrike&skrike, men det er jo det alle sier er det eneste som funker, når det ikke har gått av seg selv.

 

Er bare så utrolig sliten av disse nettene.

 

Har dere noen teorier om dette? Og da vil jeg ikke høre om alle dere som har barn som sover over ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenkte å ta nattavvenning i romjula. Selv om det føles veeeeldig lenge til. Er også utrolig sliten av å stå opp flere ganger hver natt. Grunnen til at vi venter så lenge, er at da har vi noen dager å benytte oss av. Tør ikke gjøre det over en helg, i tillfelle hun bruker lenger tid.

Planen vår er at jeg mater henne før hun legger seg i syv-tiden, og reiser bort på overnattingsbesøk. Så blir det pappaen som må jobbe hele natta, mens jeg blir uthvilt til å passe henne dagen etter, mens han sover. Regner med å være tilbake i 06-tiden igjen. Så da gir jeg henne pupp igjen så fort hun våkner. Hvis hun ikke har vært våken og skreket hele natta, da. SHIT, VI GRUER OSS!!!

Jenta vår tar ikke smukk engang, så vi har ingen ting å gi henne for å roe henne ned... Jaja, mange som har klart dette før oss, så det går nok bra. Er glad det ikke er jeg som skal trøste henne hele natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å sove gjennom en natt!!! Det hadde vært ubeskrivelig herlig.. Men akkurat nå, så orker vi ikke ta nattavvendingen.. Jeg er mye sliten om dagen og far er enda mer sliten!

Mulig vi tar det i romjulen vi også, for da har vi mulighet for litt avlastning på dagen...

 

All ære til de som får til den nattavvendingen! Gruer meg så fælt til den.. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan vi skal klare å venne han av med mat på natta...smokken hjelper fint lite og jeg har ikke lyst til å ta en skrike kur...ilefall ikke enda...i det hele tatt ikke ta no skrikekur, men må det til så må det til...vil ikke gjøre det før han er 6 mnd..helst vente lenger også...men nei...må vel bare hoppe i d snart...:(

 

Jeg har desverre ingen råd...men kan jo trøste deg med at du ikke er alene:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...