Gå til innhold

Testen var positiv i dag og! :D

Anbefalte innlegg

Men jeg fikk ikke tak i CB, så jeg tok bare den andre QRen. Ringte til legekontoret i dag, men fikk ikke time før utpå nyåret!! Var ikke sånn da jeg var gravid sist, nå spurte damene om hvor langt jeg var på vei, det hadde ikke noe å si forrge gang. Jaja, time utpå nyåret! :))

Men vil være anonym litt til, i alle fall til jeg får tatt en test som er veldig positiv, disse to var svake.. :))) Ååååh, hihi :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7278245-testen-var-positiv-i-dag-og-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så veldig sterke symptomer, hatt litt puppevondt, som jeg trodde bare var tegn på tr, for var bare i ene puppen først, og så litt mer i den andre nå etter hvert.. Men er ikke vondt, ikke ømt engang, bare kjenner at det skjer noe inni der, liksom :) Hadde også festeblødning, mistenkte at det var det, og fikk jo rett i det da :) Også litt kvalm om natta, og generelt lite lyst på mat, men har hatt veldig lyst på sjokolade! Tolket det også som et tegn på tr.. Så på den symptomlista, og så at man kan få sitrusttrang, og det har jeg faktisk hatt, har spist mange clementiner. Nå kjenner jeg litt småmurring i magen, men ikke sikker på om det bare er psykisk. Ingen tissetrang! :)

Tusen takk, jenter!! :)))) Jeg skal si hvem jeg er når jeg er enda mer sikker på at dette går bra :)

Men ja, ang det med legetime, dama på telefonen sa at jeg ikke trengte det før jeg var 6-7 uker på vei. Syntes det var litt rart, men hun sa at jeg kunne alltids stikke innom med en urinprøve, som de kunne teste de og. Men de testene man kjøper i butikken, er like sikre, så.. veit ikke jeg :)

Annonse

Gratulerer så mye og lykke til!!!

Et tips er å bestille time hos jordmor med en gang, hvis du har mulighet for det selvfølgelig. Jeg fikk ikke legetime før i slutten av desember, men fikk time hos jordmor på det lokale sykehuset allerede i neste uke. Sykehuset her har en poliklinikk som er åpen for svangerskapskontroll. Det er godt å få komme til noen for å få bekreftelse og tips.

Mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...