Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 ...Hvordan jeg kan få gutten min til å sove lengre om morgenen. synes det er litt tidlig å stå opp kl 6! ) har prøvd å legge han senere (legger seg kl 7-halv 8) men hjelper ikke. har prøvd å bare la han ligge og klage når han våkner , men begynner bare å skrike og jeg må stå opp med han.. noen gode forslag??? )
Beama Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Jeg begynte å ligge snuppa i en sånn pose siden hun sparket av seg dynen å ble kald hele tiden. Når vi begynte å bruke den sov hun plutselig 2 timer lengre om morgenen.. Kan jo være verdt ett forsøk..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Vi har samme problem -og faktisk samme klokkeslett å forholde oss til. Hører ikke til inne på dette forumet for min gutt er snart 2år. Men har hatt dette "problemet" siden 10mnd. Vi har alltid prøvd å ikke la ham få sove lenge på dagen, men her har det ikke fungert til noe positivt. Kanskje dere er mer heldige. Ellers kan jeg fortelle at min gullgutt gjerne sover lenge om sommeren. Da er vi som regel mye ute, og med sol i ansiktet og mye aktivitet sover han gjerne til kl.08. Noen barn sover bedre om de spiser mer kvelds også. Min gutt er bare ikke et sovedyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå