Gå til innhold

flott helsesystem gitt:( ble kalt inn til lap i dag jeg.....

Anbefalte innlegg

og siden jeg er gravid og har vært inne på fertilitetsklinikken ikke mindre enn 4 ganger til UL de siste 2 mnd synes jeg det er merkelig at jeg nå blir kalt inn til lapraskopi og hysteroskopi. Fertilitetsklininkken har ikke greid å gi beskjed til gynekologisk poliklinikk og jeg var visst den 2. som ringte i dag for å si ifra selv at jeg bare kunne strykes av lista fordi jeg er gravid...

Så etter 7 mnd ventetid på en venteliste som skulle være 6 mnd, er jeg nå altså kalt inn til en operasjon jeg ikke behøver og så må sikkert andre vente lenge pga de ikke har fått med seg at jeg er gravid... Dette er jo utrolig synd for alle andre som faktisk har behov for denne operasjonen da syns jeg!

Fortsetter under...

Ja det e et skikkelig funksjonelt system det vi har. Byråkratiet begynner å bli så stort at det er null kontroll. Ikke rart det er lange køer nei. Men er jo kjempebra at du er gravid så slipper du hele greia!! Lykke til videre Maddemor, har jo fulgt deg en stund her og vet at du slet lenge så unner deg den spiren virkelig!

Mye bortkastet tid og penger på slike feil som det der. Hadde avdelingene hatt en felles database som ble oppdatert regelmessig så hadde de spart seg litt ja...

Men en super påminnelse for deg da :-) Hadde det vært meg hadde jeg danset på brevet mens jeg sang "jeg er gravid, jeg er gravid!!"

:-)

Tusen takk jenter! Jeg er jo selv også veldig glad for at jeg er gravid, men syntes bare det var synd at nå er det sikkert noen som må vente unødig lenge på sin lap fordi sykehuset roter sånn. Jeg er jo ikke den eneste som har opplevd dette.....

Også er det jo litt kjedelig med tanke på at jeg vet at jeg må inn på lap en eller annen gang etter fødsel da...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...