Abracadabra Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 hei alle sammen, våknet i dag til kraftige kynnere IGJEN...hadde jo en god luredag i forgårs, haha ja veldig festlig gitt... ;-) ville bare spørre om ikke dere kunne kanskje krysse fingrene for meg et sekund, og sende litt fødevibber hitover? ;-) hadde vært så kjekt å treffe småen etterhvert!
guttemamman:) Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Krysser og sender*****************************************************************************og fødevibber.....hihi... Lykke til, håper det setter igang NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamman til Pusegutt og bror Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hei! Hadde det bare vært så enkelt! Jeg er tre dager over termin nå, men er så heldig å skulle bli satt igang i morgen. Håper noe skjer i løpet av natten, men det gjør det vel ikke. Etter søndagens lureri, har jeg bare hatt kynnere og litt vondt her og der. Men var på samtale og ultralyd på sykehuset i går. Siden jeg gikk så lenge over i forrige svangerskap (ble satt igang og endte med katastrofesnitt), slipper jeg å vente så lenge nå. Selv om alt ser fint ut og legene helst nok vil at jeg venter. Men orker ikke vente lenger. Så i morgen tidlig kl 9 skal vi være på sykehuset. Håper ikke ting tar altfor lang tid... Er veldig spent på hvordan denne fødselen blir. Er ikke redd for smertene, men er så redd for å måtte ta et nytt keisersnitt, for det er det siste jeg vil. Hadde forresten 1-2 cm åpning i går og ble "strippet" av legen (hva nå det egentlig betyr)... Lykke til!
Abracadabra Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 Ja tenk om det var så lett! Men det kan jo ikke skade, da. Har fortsatt med lureri-kynnere i hele dag her, dvs jeg sov fra 14-17 så da vet jeg ikke helt hva som foregikk, men var helt utmattet så jeg måtte bare. Regner med det ikke var noe action siden jeg faktisk fikk sove da! Hehe... Her er det fremdeles kynnere hvert tiende minutt, begynner å bli mektig lei, sukk. Synes at enten kan de trappe seg opp, ellers kan de legge av! Nemlig. Så spennende for dere i morgen da, håper alt går kjempegreit, så bra at du slipper å gå så lenge over tiden denne gangen, det er så kjekt når man blir ivaretatt på den måten og ikke bare blir "en av massene". Lykke til til dere også, håper vi er tilbake ca samtidig med fødselshistoriene våre, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå