Gå til innhold

Siste kontroll overstått !

Anbefalte innlegg

Vært til siste sjekk hos legen min, alt fint med junior - hjertelyd på 140 (akkurat som den har ligget på hver gang) blodtrykk samme som det har vært hele veien, 1 i ødem, urin fin og vekta opp 1,6kg siste 2 ukene (blæh.... DET var jo unødvendig dah - dvs totalt opp ca 13-14kg som jeg likevel er greit fornøyd med)

Kjemperart å ikke skulle dit mere...men nå er det jo bare en uke igjen !

Men hodet er ikke festet (blir visst sjelden det på andregangsfødende) så det blir litt pes hvis vannet skulle gå (noe det for all del IKKE må gjøre !)

Litt vemodig at det bare er en uke igjen også - siden dette sannsynligvis blir siste gang jeg går gravid...

*sukk*

Men skal være utrolig fornøyd og takknemlig med to vakre, friske unger da - de skal jo også følges opp resten av livet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7278062-siste-kontroll-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min har sagt at siden det er en liten mulighet for at navlestrengen kan komme i knipe når vannet går (da fyker jo babyens hode ned i bekkenet som en "badekars-propp" og tetter hullet) så skal jeg ikke ta noen sjanser.

Dumt å gjøre det etter å ha vært forsiktig med alt mulig i 40 uker liksom.

Muligheten er liten for at det skjer, men den ER der, og det holder til at hun ba meg legge meg ned hvis vannet skulle gå.

Helt sant; vi skal være overlykkelige over barna våre! - er spent på hvordan det blir å plutselig ha tre barn.. Livet er jo jammen travelt nok med to barn!

Flott at alt står bra til med magen. - og kiloene har du da ingen grunn til å sukke for!

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...