Gå til innhold

Endelig kom lillejenta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

24 November 12.39 kom Victoria til verden ,hun ble tatt med akutt keisersnitt..Hun var 3370 g 50 cm lang og hadde masse mørkt hår..=)

Kanskje noen av dere husker meg fra forrige uke når jeg stressa med at jeg ikke ble satt igang etter vannavgang på onsdagen,da jeg hadde gått med 3 cm åpn. i 3 uker ,natt til fredag forrige uke begynte riene men etter 6-7 timer med helt grusomme rier og fremdeles bare 3 cm ville de sette meg på drypp og gi meg epidural ,epiduralen fikk jeg men før de begynte med dryppet kom en lege å sa hun ønsket ikke forsette ,da det nesten ikke var liv i lille tuppa inni der,hun mente å fortsette ville være en forferdelig påkjenning for bebisen,i værste fall det utenkelige..så keisersnitt var eneste utvei..jeg ble i all hast trillet inn til operasjon,fikk ny epidural (!)uten bedøvelse....var helt jævli..men jeg er glad for det nå,ville se henne med en gang. Kjempe trist likevel fikk jeg ikke treffe jenta vår før en stund etterpå,for de ville sjekke for alt mulig siden hun var så slapp inni magen. Men hun fikk full poeng score på den testen de tar og var full av liv =) Var så utrolig deilig å få henne i armene mine,hun er så nydelig!!

Nå i dag ble vi flyttet fra barsel og over til nyfødtposten,da hun har fått utslag på noen prøver som ikke var ønskelig...det er litt inviklet men kort fortalt lurer de på om hun ikke har galleblære..hvis dette er tilfelle må hun opereres før hun er 6 uker gammel. Dette er jo i aller værste fall......forhåpentligvis er dette ingenting...jeg sier det, men er egentlig livredd..griner stort sett bare hele tiden. Vondt å være så lykkelig men likevel så trist samtidig.Men sånn er det..snart vet vi mer og da blir alt så mye bedre,hater å gå rundt å ikke vite noen ting..

Ble litt langt dette her..hehe..måtte bare fortelle litt om min opplevelse!

Lykke til videre alle dere,er helt nydelig når det er over!!

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerermer lillejenta, og masse lykke til videre! Krysser fingre for deg!

Skrevet

Hei hei.

Gratulerer med jenta!

Jeg har lurt fælt på hvordan det gikk med deg. Har vært ofte innom for å se etter deg.

Får håpe legene tar feil, og at jenta di er frisk-som-en-fisk:-)

Lykke til videre og kos deg så mye du kan!

Skrevet

gratulerer med jenten!! Jeg vet hvordan du har det når du er så lykkelig men likevel så trist.. min lille ble født for 9 dager siden, 10 uker for tidlig så det er mange motstridende følelser, ikke lett å vite hva man skal føle.. ønsker dere alle lykke til, det går sikkert veldig bra!!

Skrevet

Hei....

Gratulerer med den lille jenta.....Krysser fingre for at alt er bra med henne....Lykke til..

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med lille-jenta! Håper alt går bra videre!!

Skrevet

Gratulerer med lille jenta! Håper alt går bra med dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...