Gå til innhold

Til dere som har fått strekkmerker:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 2 1/2 år, og er gravid i uke 35 med min andre datter. Magen er blitt svær (ligger bilder ute på nicket mitt), og den er ikke akkurat strekkmerkefri... men med disse to kommentarene fra datteren min så gjør det liksom ikkeno... :)

- du mamma, det BLI litt babystripa her ser æg!

- åååh så fin magepynt du har, mamma... så fin og rosa!

Ha dette i bakhodet når dere fortviler over nok et strekkmerke - se heller på dem som "magepynt" eller "babystriper" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe! Magepynt ja! barn sier de søteste ting! :D Har mye strekkmerker jeg også, hvis du har sett de nyeste bildene mine, Ka-ping? Men det er klart at noen strekkmerker er verdt det for å få barn! Selv om jeg klager og syter over de ;) Men er jo litt stolt av den digre magen min, selv om jeg til tider blir litt frustrert over plassmangel :)

Skrevet

Jeg ser ut som har strekkode på magen ;o)

Var den eneste med strekkmerker på varmtvannsbehandlingen - og typisk at jeg da hadde i massevis også som lyste opp.

Men jeg gidder ikke være forfengelig - er ikke tenåring lengre og skal gå rundt og vise magen og slikt.

Jeg synes jeg ser morsom ut !!

Skrevet

Flott måte å se det på.....hihi babystriper ja....hihi...

Skrevet

Flott sagt :-) Jeg satt med blottet mage, som er full med strekkmerker (også fra forrige svangerskap) og en navle som stikker rett ut (uke 41). Så løfter min 3,5 år gamle sønn hodet sitt fra legoen og sier litt bekymret; " Du mor.... nå må du ikke sprekke. Du vet at lillebror ikke skal ut navelen!?"

Skrevet

ja de sier utrolig mye fint :)

Skrevet

tusen takk :) godt med litt komplimenter når jeg egentlig føler meg som en vandrende prevensjonsreklame...

Skrevet

Søtt :) Det vil si et jeg er dobbeltfin, for jeg har pynt både på magen og rompa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...