Gå til innhold

ååå det er så trist å tenke på at prins(essa) mi ikke får den orntlige bestemoren sin...

Anbefalte innlegg

hmm... har klart å ikke tenke på det så innmari mye i løpet av svangerskapet, men nå når terminen faktisk nærmer seg så tenker jeg på det hele tiden....

mamman min tok et valg i sept 05 hvor hun valgte å dra fra oss, er mye rart rundt de omstendighetene, men klarer nå ikke la være å tenke på den gangen hu sa at hun gledet seg til å bli bestemor.... er jo helt sykt, mamma liksom, som akkurat hadde fyllt 40 år...

pappa er gift (var det før dette også) med en hærlig dame, som jeg er sikker på kommer til å bli en super bestemor, hu skal tilogme være med på fødselen, meeeen alikevel blir det jo ikke helt det samme da....

jaja bare litt syte innlegg fra meg

klem!

Fortsetter under...

Huff... ja det e jo nå spesielt med mormor da... men e jo bra at ongen din har ei anna bestemor i stedn... spes sia du si ho e superduper...

Klem

Ja det er ihvertfall bra hun har en "bestemor" som er super...selv om det ikke er mormor eller "ekte" bestemor...

Tulla mi kommer desverre ikke til å få noe veldig godt forhold til sin mormor heller, fordi hun bor på andre siden av landet... ser foreldrene mine max 1 gang i året og da tenker jeg det blir ikke noe nært forhold (selv om det hadde vært ønskelig fra begge sider)...

Farmoren til tulla bor i nærheten, men,,,,hmmm tvilsomt det blir noe nært forhold der:(

Blod er ikke alltid tykker enn vann, viser det seg.

Her har også den "ekte" mormor, ved å være ond og full av dritt, ekskludert seg selv fra kontakt med barnebarna - men vi har en kjempekoselig bestemor (morfars kone gjennom siste 20 år) som fyller rollen på en flott måte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...