Gå til innhold

April: Da har vi vært på UL nr 2

Anbefalte innlegg

Og alt så bra ut! Mye klarere bilder denne gangen, og h*n sprella villt inni der.. ;) Og fytti så spreke babyer er! H*n lå med begge beina foran ansiktet!!! En liten akrobat som tøya ut.. hihi... Hun valgte å ikke endre termin, men hun sa at den kunne like gjerne være den 13 (som jeg tror) som den 16... Så da er vi garantert et aprilbarn -hvis ikke det blir prematur da... Men vi slipper iallefall å vente helt til mai! *puh!* Så nå kan vi senke skuldrene og slappe litt mer av... -Deilig... :)

Fortsetter under...

ååå så gøy da =)

Fikk brev idag fra sykehuset,skal på ny kontroll den 20 desember jeg,så enda en stund til =)

Men gleder meg masse.

Håper ikke min termin blir skøvet mer enn den er,men tror ikke det.

Er heller ikke sånn termin UL jeg skal på,men UL av livmorhalsen,siden jeg går på kontroll på sykehuset og ikke lege.

Dere vet ikke hva det blir eller vil du bare ikke avsløre det? =)

Håper det blir aprilbarn her også,så har vi det samlet på en mnd,selv om det kan blir travelt med bursdager og slikt =)

Legen mener at alt ser fint ut her,så mulig jeg går helt til termin nå =)

Håper det :)

ÅÅÅÅÅÅ så koselig!!!!! Pittelitteranne misunnelig på dere da!! ;);) Artig å følge dere gjennom svangerskapet! ;-)

Hvordan er formen deres ellers da?

Skal jeg fortelle en liten hemmelighet........................ nei jeg er ikke gravid! Men sambo har gått med på å prøve på en til, eller skulle spørre til våren slik at det ble jan/feb barn.. ;) har hvertfall fått litt fremgang da!!! ;);)

Kan ikke avsløre kjønn om vi vet det eller ei, for har ei tante som er innom og kikker av og til.. ;) Ikke at jeg ikke stoler på at hun kan holde seg, da, men er fort gjort å forsnakke seg...

Og formen er fin. Er en del plaget med bekkensmerter. Enkelte dager kjenner jeg ingen ting, andre dager er det et slit å komme seg opp av sofaen... Så det varierer veldig. Hodepinen jeg var ganske plaget med en stund har gitt seg, så jeg har det i grunn ganske fint nå. Magen begynner å vises -men for de som ikke kjenner meg ser jeg sikkert bare enda tjukkere ut enn vanlig..hehe.. menmen... :)

Monica-mor: Så koslig at dere skal prøve snart da!! Er jo veldig spennende!! Håper dere er heldige og får klaff på første forsøk!! ;)

Kjempe kosligt da! Det er veldig unikt hver gang en er på UL.

Eg var da eg var 36 uker - og så speseielt å se når det var så stort.

Kanskje du får dem med en ukes mellomrom - som eg har på han eldste og LillePia. Mange som var inne på at det hadde vore artigt om hun hadde komt dagen før eller etter dagen til han eldste - samle dem! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...