Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Nipplene mine er blitt lilla..Hvorfor det?Resten av brystvorten er jo normal farge sånn som de alltid har vært..Kanskje litt mørkere men det er ikke mye.. Men uansett...Det er akuratt som noe samler seg i nippelen og..som jeg kan prelle ut..Hva er dette?Har vært litt tørr på brystvortene men trodde ikke at selve nippelen flasset..Kan det være melk?Men det kommer ikke noe mer hvis jeg prøver å klemme...
Mellus Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Det er bare sånn det er. Tror det har noe med at blodårene våre utvider seg under graviditet. Det at de flasser, er nok bare at det kommer litt melk. Den stivner og ser ut som flass.
Maisie Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Har også "melkeflass" på brystvortene. Forandrer brystvortene dine farge hvis du masserer dem lett?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Har akkurat det samme. Ikke skiftet farge, (eller blitt litt mørkere kanskje) Men av og til hvis jeg klemmer litt på brystvortene så pipler det ut noe klar væske i "sprekkene" i brystvorten. Tror det er dette som stivner og blir hvitt og hardt. Råmelk kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå