Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei hei. Jeg er nå i uke 23 og har kjent minimalt med bevegelser i tre dager nå. Kjenner jeg begynner å bli ordentlig urolig nå.. Hva skal jeg gjøre? Syns det blir litt for dumt å ringe føden når alt helt sikkert er i orden.
Ninni36 Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Det er ikke dumt å ta kontakt om man er urolig. Og her bruker de fleste fødeavdelingene å være veldig greie, de er jo her for vår skyld. Ta kontakt du, det er du som kjenner kroppen din og babyns bevegelsesmønster. Heller en gang for mye enn en gang for lite. :-)
2_TETTE Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde det sånn noen dager jeg var på fatren mye. Har du tid til å ligge noen timer på sofaen med litt iskald drikke og bare slappe av? Hvis du kjenner bevegelser da er jo alt i orden. Hvis ikke ville jeg tatt en telefon. Men babyene er jo ikke såå regelmessig aktive før uke 26-28 en gang tror jeg.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 Jeg tenkte jeg skulle dra på butikken å kjøpe meg en cola og drikke det. Kanskje legge meg på sofanen stund for å kjenne etter .. Jeg er vant med bevegelse mange ganger om dagen og harde spark, men nå de siste tre dagene har det bare vært små kilebevegelser og ingen spark .. Jeg liker ikke det der. Redd for at hun kanskje ikke har det så bra :-(
tuppen og lillemor Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 jeg hadde noen dager i slutten av uke 22, da var det helt stille i noen dager....ble litt bekymret, men tenkte at den kankje var snudd seg inn å sparket inn mot ryggen.. og etter ett par dager var det begynnt å komme liv igjen... så det går nok bra skal du se. lykke til.
-Aimee- Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Slik var det hos meg også for et par dager siden. Men jeg tror at lillebror lå med føttene innover og at jeg derfor ikke fikk de vanlige sparkene... For nå sparker det som bare det igjen.
tvillingen Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Sånn har jeg det også. Jeg fikk en naturlig forklaring på det, morkaken ligger på fremre livmorvegg, fungerer da som en støtpute mot spark. Enorm forskjelle fra forrige svangerskap.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2006 Morkaken min ligger i bakre livmorvegg, så er ikke derfor. Men.. Jeg tok nesten en liten med cola og en snickers jeg. Hehe. Etter en times tid på sofan kjente jeg plutselig at hele magen vrengte seg nederst. Kjente kjempe godt at snuppa snudde seg. Også begynte hun å sparke enormt hardt .. Man så hele magen bare bumpa ut på en side. Kjempe gøy. Hun hadde nok bare tatt seg noen dager fri.. Men nå er det full rulle, og det er jo mamma glad for =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå