Sessa ruger igjen... Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Har lyst til å begynne på babysvømming med frøkna, hun er 4 mnd. Pappa'n vl veldig gjerne være med. Problemet er det at alle ettermiddags-nybegynnerkurs jeg har sett i Asker og Bærum begynner kl 19:30, og da sover Linea. What to do? Noen som vet om noen nybegynnerkurs i Asker, Bærum, Oslo som ikke begynner så sent, men som pappa likevel kan få med seg?
Nr 2. 31.01.10 Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 På Hovseter i oslo har dem kurs, startet et denne uken gå inn på babyswim.no Litt lurt og ringe dem, for jeg tro ikke kurs oversikten stemmer helt,vi ble satt på feil kurs, men fikk byttet. Virker veldig bra der,selv om vi bare har vær der 1gang og da sammen med feil gruppe:) (dem var videregående)
Lindis :-) Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Jeg går på babysvømming i Mjøndalen.. Tar bare 25 minutter fra Asker.. Der har de babysvømming kl 1630 :-) Passer perfekt.. se www.blekkspruten.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå