mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 har så vondt i hode..har hatt det i snart 2uker med bare korte opphold innimellom uten hodepine.. er dette vanlig? syntes ikke det er noe som hjelper..syns jeg har prøvd alt..(paracet,sove,drikke masse vann,bruke brillene...)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 hei på du..jeg har hatt hodepine i ca 4 dager nå..mindre enn deg..men så fikk jeg en tlf fra faren min i går og fikk sagt jeg var gravid...nå har jeg ikke vondt i hodet mer..hehe..kanskje du trenger å lette på no..??!! annet tips..få noen til å massere deg fra nakken,til ørene,tinningen..ørene skal hjelpe alså..hakke mye annet råd,for jeg har som regel vondt i hodet hver dag..så jeg må bare gå med vondt..hehe..lykke til.. men ja,er jo vanlig å ha vondt i hodet under graviditet..men jeg har mindre vondt nå som jeg er gravid..god bedring..
Frk. Vable Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde vondt i hodet i mange uker... Tror det gav seg litt etter litt rundt uke 17-18. Vet ikke hvor langt du er på vei, men det er ganske normalt å ha hodepine i svangerskapet. Legen min sa det var et av "symptomene", og det han anbefalte meg, var å ta en Paracet hvis det ble for ille. Men som sagt, det forsvant av seg selv, er nå i uke 22 og har ikke vondt noe sted!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå